Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Monday, July 07, 2014

hari ini

hai semua.. sudah 9 Ramadhan hari ni.. kejap je berlalu.. sudah hampir 1 pertiga Ramadhan kita tempuhi..
cik aifa skang ada kat sekolah..
baru memulakan intership semalam..
means seminggu lepas raya barulah habis..
hari ni terima GPK1 yang baru memandangkan GPK1 yang lama telah ke kembali ke Ramahtullah cuti sekolah yang lalu.. Al-Fatihah...

skang ni sibuk dok baca balik proposal yang buat masa sem lepas..
nak tukar beberapa perkara..
ohh malasnya nak buat prosiding..
aifa.. you must be strong.. lagi 4 bulan 14 hari lagi ada... lepas tu kena cari kekuatan untuk proses interview dan menghadapi alam pekerjaan sebenar sampai entah bila la selagi ada umur...

semenjak dua menjak ni banyak fikir pasal family..
lagi-lagi bila dah nak dekat nak habis ni..
biasalah.. everyone have family problem..
mcm situasi skang.. i need solution..
tengah-tengah pikir masak2 dengan pilihan yang telah dibuat sebelum ni, haraplah jadi kenyataan..
xpe.. bersusah-susah dahulu.. bersenang-senang kemudian..ye x..
harapnya nanti akan selesailah jugak walaupun banyak jerih perih dilalui..

ok.. misi seterusnya adalah untuk menurunkan berat badan dan menguruskan badan... hahaha
setakat ni baru turun 4 kg dari bulan mac hingga skang julai..
ok lah tu kan.. daripada tak turun langsung..
kedegilan lelemak nak dibuang amat terasa..
tambah diri yang tak bersenam..
skang.. kurangkan nasi.. banyakkan sayur.....

ps: lmbatnya tunggu nak balik sekolah.. mau tdo.. kekeke

No comments:

Search This Blog