Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Sunday, February 09, 2014

hari yang stress

Ya Allah... terima kasih kerana masih diberi nyawa untuk hari ini.. Alhamdulillah...
semalam merupakan hari yang sangat stress...
masalah tu biasala kan..
tak ada orang yang tak ada masalah..
tapi bila dah lame sangat bermasalah ni dan dah lama sangat buat tak tahu..
adalah timenya dia meletus jugak..
sebab banyak sangat pendam kan...
just like what happened to me yesterday...
know what..
petang semalam rasa lelah sangat..
tak larat sangat...
kul 6 lebih bertolak dari umah..
tapi tak da semangat nak balik ipg..
so singgah merewang kat pasar malam..
ada 3 kali round saje...
pastu dah 7 lebeh dah bertolak nk balik ipg..
sampai kuala besut dalam 7.30 boleh lagi berhenti kat pasarayaKu..
tengok2 baju..
pastu nak cucuk duit kat atm skali takjadi..
how unfortunate i am for today..
g pulak kampung raja..
kena dengan otak tersumbat ni tak lalu straight ikut kuala besut...
g lalu ikut jalan belakang naik ikut jambatan gelap tu..
mase lalu situ..
hati dah parah benar ni..
rasa nak terjun je dalam sungai tu..
tapi Ya Allah.. terfikir apa aku buat ni..
tapi rasa tak larat sangat...
lalu ikut masjid labu (suka aku je bg nama haha)
turn masuk masjid mengejut..
otak tengah serabut bawak kereta pun mengarut..
solat maghrib.. pastu dengar tazkirah sket..
pastu solat isyak..
lame jugakla dok situ...
lame tu baru rasa tenang sket..
pastu amik duit kat bsn.,.
pastu otw dah nak dekat dah dengan maktab.,.
boleh pulak melencong g demong....
makan sorang2..
dah bertahun2 tak buat...
nak dekat kul 10 baru masuk maktab..
YaAllah.. please hold myself for a while.. Tunjukkan AKU ke jalanMu..

No comments:

Search This Blog