Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Sunday, October 13, 2013

benda aku suka dan tak suka

1. air excel perisa cola.. aku suka sebab harga rm1.99.. kekeke hanya di econjaya.. di pantai timur rm2.50.. 
2. botol pink kali kedua beli. harga rm2.00 je.. 1200ml..
3. biskut cream-o perisa anggur.. sedap giler... bau harum..
4. vaseline  rm10 2nd hand beli ngen sarah.. kekeke.. xrancg nk beli tp dia offer so beli jela..
5. vaseline 3botol 1 rm0.98 kekeke.. aku suka sebab 1 letak dlm handbag, 1 dlm beg kelas utama, 1 dlm beg kelas laptop...
6. botol rm2.00 jugakk dah lame aku beli...betahun sudah..

hobi membuat origami... bunga kusudama.. eh ye ke x ni..

ni aku xsuka tp kena buat jugak.. finally siap setelah hampir pecah kepala nak siapkan.. ni antaranya je..

invitation card dinner tonight... blom fikir nk pakai baju apa...

c oren and c apen.. 
mak lain2, bapak tak tahu la same ke x..kekeke.. 
dua2 ada sakit xleh sejuk... 
so hari2 selimut je

ps: malas nk balik raya esok sebab kena dtg balik rabu sbb ada kelas khamis ni...

2 comments:

blog-tips-kurus said...

cantik origami. buatlah tutorial?

ke dah ade? sori.. :-)

Cik Aifa said...

tutorial manual 1 1 nanti sy buat... kalo nak yg dah ada.. boleh search diyoutube.. bunga kusudama

Search This Blog