Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Sunday, September 29, 2013

Tragedi

yes ini adalah tragedi kedua setelah tragedi pertama pecah cermin kereta...
oh apelah  nasib aku nieh..
tragedi menimpa2..
teringat pulak aku pada tragedi yang lepas..
jom ingat sipi-sipi..
g sungkai kena hempap almari kat homestay
pergi big tetibe kerusi yang haku duduk patah terus jatuh secara 'slow motion'...
dan apa lagi eh? xingat suda...

kini genap setahun semua tu berlaku..
rabu lepas cermin keta pecah..
rabu minggu ni 4 hari lepas..
adik aku accident..
habis muka yang chantek.. moto pun dpt bahagian dia jugak...
lepas tu malamnya jiran sebelah rumah aku kena tangkap dek polis..
rupa-rupanya ketua sindiket bapak ayam, kereta curi, dan dadah... ecstacy la apela semua da...
ada nombor dalam kelantan pulak tu...isk3..
bersekedudukan sampai anak nak masuk dua dah.. sampai xtau anak sape...isk3...
pastu 2 hari lepas jumaat.. ada geng2 dia dtg nak ambik barang kat rumah tu..
kebetulan duduk sebelah rumah jadi diorang keep bugging mak aku siap2 marah lagi pasal mak aku tak tahu mana kunci rumah tu..
yang tukang jaga kunci rumah pulak bodoh..
dasar penakut..bagi jela kunci tu dia nak amik barang dia..
xkisahla barang elok ke x.. daripada dia asyik mengganggu family aku ni..
dahla diorang tu dok ingatkan family aku yang report diorang sebab sebelah umah kan..
padahal orang umah belakang tu yang report..
haaiii.. menyusahkan orang betul..
sampai aku nak drive balik maktab semalam pun selagi xsmpai maktab xtenang hati..
yea kot2 ada orang dia nak balas dendam yang tak patut ni kat aku ke hape... adoilaa hidup..
sampai pulak maktab kad matrik kena ambik..
dah aku mana tahu aku terlibat dengan cuti ganti semalam..
tenet aku mana ada kat umah..
pos pulak hari khamis 5.36pm.. samdol betullah budak tuh..
aku kul 4 dah smpai rumah..
dah xda pulak orang contact cakap kuliah ganti...
tengok hari ni.. berjam2 menunggu depan bilik K.U disiplin..
haram batang hidung nak nampak... ohh stress...
aku nak kad nak kua g pasar malam owhhh petang nie.,........

p/s : aku xsuka xsuka xsuka... banyak sangat...!!!!

No comments:

Search This Blog