Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Tuesday, September 24, 2013

Perjalanan hidup

praktikum fasa dah habis..
tahun depan masuk pulak praktikum fasa 3..
rasa mcam baru skejap je habis praktikum fasa 1...
cepatnya masa berlalu walau yang dinanti rasa macam lambatnya datang..

My Practicum-mate

cantek x kami semua?? (abaikan cik aifa yang semakin gomok k...)
_______________________________________________________________________

balik maktab.. brang ada banyak lagi yang xda pasai ada kat umah..
bawak mana perlu je..
tudung pun ada 2 je..
lain2 pinjam roommate punya dulu..hua3..

assignment yang memang bertimbun masih belum terusik..
bila tahap kemalasan nak menurun pun tak taula..

p/s: cmana la aku boleh tetido smpai azan maghrib td.. makanan pun lupa beli..(anyway roti pun makin mahal skang.. beli smalam buat 4 kpg, ari ni 3 kpg tggl lg 3 kpg..)

No comments:

Search This Blog