Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Thursday, July 11, 2013

balik

hai sume...
buat ape tu??
cik aifa baru sudah kemas2 barang sket..
dah nak balik rumah dah petang ni..
penat giler angkut barang..
barang yang nak tinggal sama banyak je dengan barang yang nak bawak balik..
konfem jadi nyet nyet la keta kancil cik aifa yg dah sedia uzur tu..keh3..

untuk praktikum sem ni..
cik aifa kosongkan bilik..
pasai nak dapat duet asrama balik bg 2 bulan..hak3..
bukan kedekut hoke..
tp rm160 banyak kot..
boleh dah buat bayar sewa rumah yang 200 tu...
tmbah rm40 inggit je ag..
haaa.. ekenomi sngat kan...
biasalah..
nilah kehidupan pelajar..
bila dah keje nanti dah xmacam ni dah..haha

hari ni dah masuk puasa kedua..
kejap je kan masa berlalu..
ahad t dah kena g skolah dah untuk praktkum..
cik aifa insyaAllah akan mengajar di SK KAMIL 2, Pasir Puteh,. Kelantan..
ciput je jaraknya dengan umah..
tp still cik aifa dok kat bandar pasir puteh..
senang sket nak g beli makanan ke apa...hek3....

sekarang ni tengah sangat setia menunggu wang biasiswa masuk..
sbb 1st nak bayaq umah sewa..
pastu nak beli hp kalo jadi..
hajat di hati nak beli ninetology insight dan simcard skmm skali..
siap tempah dah haa simcard tu dekat adik junior maktab ipti..
tp biasalah kan.. buat muka xmalu mintak tunggu elaun masuk..hahaha
mekasih adik sebab sudi menunggu..
banyak lagi nak buat..
baju raya pun belum beli, silap hari bulan pakai je baju yang mana ada..
duit kena simpan untuk trip eksplorasi sains ke pulau redang dan trip ke kl begi persatuan sains agi..
pastu nak beli laminator, dan mikrowave hajatnya tahun ni nak buat biskut raya..
belom campuq bahan-bahan mentah nak buat kuih raya lagi..
umangaihhh banyakknya...
serius kena teliti sangat rancang belanja..
apae2 pun.. xboleh mintak dengan abah ok.. =)

p/s: dah lama xberkumpul sama-sama satu keluarga walaupun dah ramai kat rumah tapi xpernah cukup..

3 comments:

Arif AirfAce said...

byk bbeno pitih nk bli semua tue,,haha,,

princess^^lily said...

awak..saya pernah terbaca entry yang power bank tu.. so far..sampai sekarang awak pakai ok tak?..

Cik Aifa said...

Yup.. smpai skang alhamdulillah msh ok

Search This Blog