Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Sunday, January 06, 2013

travelling 2

seperti yang dijanjikan..
cik aifa janji nak tunjuk gambo2 masa g travel selatan tanah air ari tu kan..
mostly gambar banyak di melaka dan negeri sembilan..
terselit sket gambar di kuala lumpur..

sory lambat sangat hupdate sebab internet baru ada..

DAY 1


sempat g cari tenet kat kolej kediaman um..hehe


highway utara-selatan...


uniknya pokok2 tersebut adalah kerana dicat belang putih pada pokok tu..knp ya?

menara taming sari




with family at kota A Famosa


pandangan menara Taming Sari dr Puncak A Famosa


DAY 2

ni gaya pompuan gedik...haha

cantik kan lukisan kat belakang tu..
abah and his friend.. - doing reminiscent 
xtau lah bila masa pak cik naik moto rambut putih ni lalu.. tup tup ada dalam gambo...

bandar diraja Seri Menanti






IstanA Lama Seri Menanti

Air Terjun Ulu Bendul - abah ngidam air soya

makan kambing panggang.. - kelantan xde okeh.. siyes sangat sedap... t nak g makan lagi..hahaa.. 

rezeki di tengahari.. meletoppp

berjalan2 di pasar malam rembau.. (ada aku kisah kau tengok aku mcm kepelikan amik gambo ditengah orang ramai??)

DAY 3

otw ke pd

singgah disini otw ke P.D


agak terasa seram disini

abah with my baby.. ok.. we come here by kancil only.. ape kau ingat buruk sangat ke?? hahahaha

at pantai Teluk Kemang

aktif sungguh aktiviti di pantai ni.. tak macam Pantai Timur..




thanka Angah sbb bg tinggal semalaman kat umah... hehe

bersama budak comel

at Yayasan Saad Ayer Keroh, Melaka..

kalo xkerana budak ni, tak dapatlah nk bercuti di melaka n N9..
walaupun xlepas interview ni, its ok..
you deserved better place..
cahiyok2 and tahniah..


p/s: SELAMAT MALAM...
12.36 am

No comments:

Search This Blog