Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Tuesday, January 08, 2013

Obuse Lip Tint

tengok banyak sangat dalam fb orang jual benda nie..
so, macam tertarik la plak nak beli jugak...haha.. (dasar gedik..)
so, dah beli pun dr kawan cik aifa..
asalnya rm12 tp sebab beli 2pcs dapat rm20 je..hehe
untung sangat sebab kalo beli online walaupun 1 rm10 tp belum masuk postage lagi rm6.. so, disini saya jimat rm6..


cherry pink and red apple

before pakai ape2
(maaflah bibir xseksi.. gambar pun guna handset cabuk je..=))

ni lepas pakai sket red apple.. nampak natural je..
(cik aifa xminat sangat pink cherry sbb wane pink, haha)

so, overall cik aifa punya pendapat...
bau dia sangat bes.,. bau manis..
dia cair macam air..
cuma rasanya pahit2.. xsuka rasa dia..
tahan agak lama jugak pada bibir..
masa mula2 dapat lip tint nie, cik aifa ada calit kat tangan...
dah 20 jam masih tak hilang lagi kesan dia kat tangan tu...

p/s : budak kuat makan (C OREN)



No comments:

Search This Blog