Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Tuesday, December 18, 2012

Result semester 4

hai sume..
bangun belom??
kalo membuta lagi tak tahulah kan..haha
tambah2 ari ni mendung hujan rintik2 gitue pg tadi..
sejukkk.. masyukkk je kalo tido..haha
tempat korang pulak mcm mana??

semalam cik aifa dah tahu result exam...
bedebuk jatuh tercampak ke bawah..haha
Alhamdulillah..
masih lagi lulus..
walaupun memang dari awal lagi cik aifa jangka dapat rendah..
silap hari bulan fail..ish3..
pasaipa??
ce habaq kat mai?
pasai tak study lah..
yelah.. giler apa entah..haha

well..
sem 1 sampai 3 conctant je 3.90 ke atas..
semester 4 plak bedebuk jatuh..
xpenah2 dapat 3.90 kebawah tapi xpelah..
seb baik purata mata gred masih kekal.. 
turun 0.02 je.. 
bunyi cam sket je kan..
tapi cuba kalo bedebuk2 lagi jatuh..
aduhaii.... 

semester 5 ni pulak lagilah cik aifa risau..
pasaipa?
pasai start praktikum..
cik aifa tak suka g sekolah, xsuka ngajar budak2 n paling penting..
lemah bab pedagogi...
nilah masalahnya bila masuk maktab dgn perasaab benci dan tak suka...
(k, so jangan nk gedik nak nasihat aku pasai ni pasai aku tak suka.. but i know i must go on and try to be better and harder..)

1 lagi, tak lupa juga kepada pencapai 4.00 tegar kelas cik aifa, iaitu cik ezzah and cik nieda..
TAHNIAH~!!!
dan kepada mr.atoz and miss sarah yang turut mendapat 4.00 bagi semester ni,
TAHNIAH~!!!...

p/s: nk p mandi, layan c apek' dan my sayang's



so, list yang masih ada :
1. hadiah dr page natural99.net
2. rutin mekup (requested by cik sarah)
3. majalah EH!
4. kamus bahasa Kelantan 6
5. blog baru
6. Merancang harap lancar
8. asyura
9. tinggal 3 dirumah

3 comments:

Nurul Aini said...

papepun tahniah ainie....nama yang sama.... kalau sudi jemput datang rumah buruk saya http://wardahsyaukah.blogspot.com

cikpinky said...

tingginye result ...hee

Cik Aifa said...

Alhamdulillah.. xlah tinggi sangat kalau nak bandingkan dengan rakan sekelas 70% lagi tinggi

Search This Blog