Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Sunday, December 23, 2012

Azam 2013

huh.. dah lame tercegat kat depan latop tap tak jugak taip2..
xde idea lor...
 tengok my my sayang sume ada yang tengah tidoq.. ada yang tengah main.. ada yang tengah mengacau org..
berbelt kat kaki tu agak-agak boleh tersungkur haa..hahha
jalan berkedek-kedek melenggang perut..
maunya tidak kalo makan tak pernah benti..
asal berak je terus tambah stok sampai terik perut..hahahh

cuti ada lagi....
23.. 24.. 25..
1.. 2... 3...
8 hari je lagi weii..
31 dah kena balik asrama..aduh..
xsuka belajar..
kena balik awal2 pagi maksudnya dalam kul 9 10 lah..haha.. 
pasai nk amik kunci bilik lagi..
nak kemas barang...
nak angkut barang dari stor..
yang paling terkesan di hati sekali adalah gara-gara kena tukar bilik..
mane lagi nak cari bilik yang duk tepi tandas, tepi tangga, tepi surau, tingkat 1.. 
siap letak wallpaper cantik penuh dinding lagi..
punyalah penat ukur secara detailnya...
hurmm.. sedih xyah cakapla...

tahun 2013 azam baru banyak giler.. 
harap-harap semuanya akan tercapai...
antaranya :
 1. naikkan balik pointer supaya capai 3.90 ke atas..
nak buat lesen motor
nak beli motor ego bawak g maktab, jarang2 dahla bawak keta
nak merajinkan diri
lebih mengkreatifkan diri..
list betul2 apa yang nak dibeli kemahuan serta keperluan
march ke K.L..

 lastly : depan umah dah banjir wei..
parit sungai dah melimpah..
aku tak suka 1 sebab je sbb ada lintah lam parit tu wei...adoi...


p/s: main game...hahahha
 

No comments:

Search This Blog