Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Monday, October 08, 2012

TESTIMONI NATURAL 99

hai korang.. sihat x..
ni cik aifa nk cite pasal testimoni produk natural 99..
dah hampir 2 bulan setengah dah cik aifa guna produk nie..
ada 1 page natural 99 dlm fb..
so cik aifa komenla sbg testimoni..
xsangka pulak admin page tersebut 
print screen and letak dalam album testimoni..
rasa terharu sangat-sangat dan terima ksih..
rasa sangat dihargai...

ni gambar testimoni cik aifa di page tersebut...=))


and sebagai tambahan testimoni..
ni hasil dalam bentuk gambar..
sebelum (bulan 7), selepas (bulan 9)

asalnya cik Syimah yang tolong belikan dan kenalkan produk ni kat cik aifa...
and skang nie mak and adik cik aifa guna jugak produk nie..
kawan-kawan cik aifa pun ramai yang guna produk nie..hehe..

gambar sekarang.. - latest update (9 november 2012)


kalo nampak jugak jerawat tu soryla..
kadang naik jugak 1 dua bila period..
nk hilang pun amik jugak masa beberapa hari.. normal la kan.. ye x??


kepada sesape yang nak beli secara online boleh beli pada :


p/s: jom kita guna produk ni.. =))

AMARAN KERAS : DILARANG AMBIK TESTIMONI NI TANPA KEBENARAN!!!

No comments:

Search This Blog