Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Monday, October 15, 2012

Perkahwinan

dok kat maktab nie..
bila makin meningkat sem..
semua sibuk nak kahwin..
yang biasanya pelajar perempuanla..
pelajar lelaki ada jugak cuma kurang sikit..
yang kahwin sesama sendiri pun ada yakni satu maktabla..

ada yang kahwin tu pilihan sendiri..
suka sama sukala katakan..
akhirnya tertunai impian nak hidup bersama selama-lamanya dengan kehendak-Nya..

ada jugak yang kahwin dengan pilihan orang tua..
walaupun zaman skang dah kurang tapi masih ada..
moga mereka jugak mendapat kebahagiaan bersama restu ayah bonda...

aku??

haha.. cik aifa lambat ag rasanya...
calon pun xda ag.. haha..
malas lagi nak pikir pasal kahwin-kahwin nie...

antara sebabnya adalah cik aifa sulung dalam family..
so, niat di hati nak pastikan keadaan family betul-betul ok dulu baru nak kahwin..
hajat nye la.. tapi kalo dah sampai seru tu kahwin je la kan..haha..
sebab kedua nya sebab xda lagi yang betul-betul bersungguh suka kat cik aifa nie..
yang sebelum-sebelum ni pun ada cuma cik aifa rasa mungkin tak sesuai kot dengan cik aifa..
yelah.. kadang-kadang rasa tak layak pulak kan...
kadang-kadang rasa rendah diri pulak...
ape-ape jelah.. asalkan bahagia..haha...
lagipun tak mampu nak memberi hati dan ambil risiko untuk kecewa lagi..
biarlah yang berlalu berlalu pergi tapi skang kena pikir betul-betul dulu..
satu keperitan tau tak...haha...

p/s: sebenarnya tggu budak ni nak g pantai tp dah setengah jam aku siap dorg xsiap-siap lagi.. huh....

2 comments:

SuaraMinda said...

bleh doh slow2,,haha,,

Cik Aifa said...

bleyh godio gakk

Search This Blog