Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Monday, October 29, 2012

hai korang..
cmana jawab exam td??
haha.. siyes aku menagis tak berlagu 
sbb yang aku bace sume masuk
tapi semuanya aku lupa mase jawab exam td..
ni bahana malas study la nieyh... (salahkan diri sendiri ok..)

haha.. k.. ni cik aifa nak share sikit informasi dr majalah EH yang cik aifa pinjam dr cik as...


cuba tgk ayat 'wajah yang cantik jika tak dibelai, lame2 luntur dimamah waktu'..

so, pendapat cik aifa kat cini,
tahulah dah cantik..
natural beauty..
tapi tolonglah jangan dok biar mcm tu ja..
atleast usaha la bgi dia tetap lagu tu...
atleast gunalah pembersih muka tu..ahha


cuba tgk ayat bawah sekali 'selesa dan sesuai adalah kata kunci, tetapi usah teragak-agak  kala bergaya'

so, kesimpulannya...
itulah aku.. haha..

cik aifa minat deep and striking color..
any color will do..
so, maaf ler pada sesape yang sakit mata tu...haha
sape penah tgk konfem tahu cik aifa macam mana..


haaa... ni tips cik aifa xpenah jumpa..
so, amal-amalkanlah ye pada yang guna wangian berbentuk semburan k...huhu..



p/s: bila nak insaf??

No comments:

Search This Blog