Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Tuesday, September 25, 2012

Selasa..

hmm.. baru 3 hari dok asrama ni..
rasa nak sangat-sangat balik rumah..
risau sangat-sangat..

dah makan ke mereka..
dah mandi ke mereka..
dah makan ubat ke belum mereka..
dah tidor ke belum mereka..
main apa mereka..
semua-semua lah..
SAPE???
of course my baby la..
bukan anak human ok..haha..
my kucing-kucing tersayang la..

hmm.. siyes rindu kat dorg..
sangat2..



p/s: tetibe rasa sedih pulak.. dunno how to overcome this feeling.. T.T

1 comment:

Anonymous said...

hi I was luck to look for your theme in yahoo, your Topics is impressive, I learn a lot in your Topics really thanks very much, btw the theme of you blog is really wonderful, where can find it
Welcome to my website [url=http://www.about-dogs.zoomshare.com/]www.about-dogs.zoomshare.com[/url].

Search This Blog