Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Wednesday, August 29, 2012

slipper



korang kenal tak gambar ape atas tuh??
nk crite sket dulu2 zaman putung berasap dulu,
orang kitA xtahula dorg pakai apa sbg alas kaki
hanya mereka d zaman itu yang tahu
sehinggalah orang Jepun datang nk jajah kita dkt Tanah Melayu,
brulah orang-orang Melayu ni pakai selipar..
haha.. suka aku je buat teori..
tp kan.,. betul kan..
bab tu orang panggil selipar jepun..

untuk semua,
korang tahu tak
populasi manusia yang pakai selipar Jepun ni sebenarnya adalah berjuta kot..haha
sbb praktikal, banyak gaya, mcm2 corak n bagai2 pilihan lagi...
tp kan... 
maaf la banyak2...
cik aifa xreti pakai selipar nieyh..
cik aifa tahu memang ada yang akan kata cik aifa poyo ke ape ke
tp ini kenyataan..haha
kalao pinjam selipar rommate or kawan-kawan2
mesti jalan terjingkit2
sbb kalo jalan mcm biasa cam orang lain pakai
tak sampai sejam  of kos melecet
celah kaki tu jadi gatal2 n merah2
lame sket jd luka2...
so, mmg sampai skang dr kecik lagi
cik aifa memang takda koleksi selipar atau sandal yang ada celah kat kaki...

p/s: trendy is fashion.. being myself also my own fashion.. our own style is the best~!!!

No comments:

Search This Blog