Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Saturday, August 04, 2012

harian

good evening.. sihat x semua nie??
hope sihat walafiat la yer..
buat apa tu.. terawih ke..hehe
cik aifa amik masa 15 minit ke setengah jam jap eyh nk update blog nie..
sbb tangan gatal gak nk naip jugak
even tak tahu nk taip ape..
jap g nk jahit stone kat baju cik nisa'..
aduh..
banyak baju raya dkt 7 pasang nk siapkan ni..
mau tak tido la sampai malam raya..
kus semangat..
semua ini terjadi sbb cik aifa dah lama rehat dari memanik..
ni terima pun sbb xnak hampakan hasrat2 kawan2 yang nk letak jugak manik kat baju raya dorang nie..
hope nanti dorang sukala dgn design cik aifa ni..
yela..
cik aifa bukannya kreatif sangat...

korang ohh korang..
nak tau tak..
cik aifa skang gila sangat survey brang kosmetik dr jepun..
ahha.. rasa nak beli je semua..
nauzubillah.. jangan membazir ok..
beli ikut keperluan k..

minggu ni jadual bukak puasa :
sabtu : sendirian bertemankan roommate
ahad : umah ketua jabatan sains, cik zaini.. aka mama i..haha
isnin : dgn kelas kot..
selasa : kalo jd, umah cik zakaria..
rabu : xtahu lagi.. sendirian la kot.. sbb cik asmad ada bukak pose umah lecturer die..
khamis : bersama famiy d rumah.. sampaila raya...

korang banyak tak beli biskut raya??
cik aifa beli 2 bekas, dpt free 2 bekas, popia nestum beli sekilo dgn cik zahraa sdp amat tester die, n karipap kecik 100 biji sepaket dgn maa..
baju raya pulak cik aifa siap beli lace nk letak kat baju,
patut beli biru sbb kain biru hitam tp disebabkan nyanyuk ke hape cik aifa g beli wane merah... bangang tol la...
pastu tudung raya tak beli lagi, nanti nak kecek abah bila dia dpt bonus raya minggu depan..haha
xmahal pun.. akak pakai bawal seploh hengget je abah..hehe
pastu selipar raya xdok la..
pakai yang mana ada tu je buat basahan...haha

yang paling tak sabar skali nk pergi umah kawan baik cik aifa masa menengah rendah dulu..
sbb??
sebab dia nk kahwin dah hari raya ketiga ni..
dia suh cik aifa tido sana
tapi macam xsempat je kan nk p..
so, maybe cik aifa g pagi tu kot..
semoga BAHAGIA lah kehendakNya...Aminn...

takat ni je kot dulu cik aifa update blog nie..
mcm dah panjang sangat dah..

p/s : xtahu apa rasa hati.. heartless...~!!

p/s 2: assignment cik sam pun haku xbuat ag.. kertas pun xda...

No comments:

Search This Blog