Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Sunday, July 15, 2012

harta baru

hi sume apa khabar..
hope semua sihat sejahtera hendaknya..
Aminnn..

hari ni dah hari ahad 15hb july 2012.. 
maknanya dah 4 hari cik aifa dpt elaun bagi semester 4 pismp..

hari khamis ari tu cik aifa dgn kawan2 cik aifa cik as n cik g (mcm nama warden blok je..haha) telah ke east coast mall, kuantan..


mase otw pergi kitorang lalu highway baru ke kuantan dalam 4 jam sampai..

tujuan g sana sebenarnya saje je nk jalan2..
g tengok wayang....
hahaha.. orang gila pun xbuat mcm tu..

selanjutnya.. tgk gambar ajelah k..




pukul 2.00 pagi

fuhh..ngantuknya....

bubur ayam mcD

membantai kopi pada pukul 3 pagi

mcD indera mahkota... 3.30 pg..

...............................................................

balik je dr kuantan..
cik aifa sampai maktab dlam kul 8.30 pagi lebih kurang 5 jam ikut kemaman
ambik brg sket terus balik umah..
petang tu g shopping dgn family dkt econjaya..
beli....

then malam tu pulak kua dgn abah n adik2 g kedai buku
cik aifa pun g beli satu hp baru..
nilah hp cik aifa..

samsung corby 2

beli yang biasa je..
bukan xnak beli yang canggih mcm orang lain punya
yang ada android n pe sume tu..
tapi sebb cik aifa pikir nanti cik aifa nak beli iphone..
so, beli yang ini jela dulu..
lagipun same dgn adik cik aifa cik ainun..
so, if ada ape2 sng nk tanya die..hehe..

takat tu je... akan bersambung..

p/s : mood hepy~!!!

No comments:

Search This Blog