Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Thursday, January 05, 2012

bunga 3D





haaa kawan-kawan...
gambar bunga manik warna biru kat atas tu sebenarnya bunga 3D yang cik aifa buat..
nampak je gitue kan..
tapi sangat makan masa nk siapkan..
kira permulaan awal2 buat nie kire dah jadi la kan??
tapi masih banyak nak kena approve nie..
harga sulam bunga 3D ni pun boleh tahan..
entahla sape yang sudi ambik upah 3D dengan cik aifa nie..
sbb skang ni design ni yg paling mahal..
paling kurang RM100 untuk kedua-dua belah lengan baju...

cik aifa hajat nak buat kat baju kurung raya cik aifa nanti..
harap2 adalah masa nak mengadap baju sendiri..
hehe..

p/s: lambatnya elaun nak masuk...hurmmm...

No comments:

Search This Blog