Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Friday, October 21, 2011

mimpi 5

hai nasibla...
asyik mimpi buruk je kebelakangan nie..
last night on my way to IP Teknik, 
kami sudah sesat maa.. haa.. terpusing kawasan sama dua kali because kami terlepas the junction.. haha..
so.. smapai sana dalam pukul 1 something..
then terus tido..

_________________________________

haish...
tengah sedap2 bawak keta..
tetibe kena naik bukit..
masa nak naik bukit tu..
ada lembu besar 3 ekor tunggu kat depan cadang nak lintas jalan kot...
dahla kena bawak keta gear rendah..
mana la larat nk laju naik bukit curam woo..
sekali lembu yang besaq tu mengejar la pulak... isk3..
lari punya lari..
then tetibe keta tu pulak kuar api dekat stereng..
lepas tu terus kua dari keta..
api dah padam..
tetibe kuar dr bawah kusyen pulak..
aiyoyyo...
tolong..
tolong....


______________________________________

tibe-tibe???























BANGUN BANGUN BANGUN...

SOLAT SUBUH...~!!!


________________________________________

bapakla mimpi mengarut bagai..isk3

p/s: ada MOHEC kat UM.. huhu...

Monday, October 17, 2011

lee min ho.. cute..






Profile

* Name: Lee Min-Ho
* Hangul: 이민호
* Profession: Actor
* Birthdate: June 22, 1987
* Birthplace: South Korea
* Height: 187 cm.
* Star Sign: Cancer
* Blood Type: A

Biography

Lee Min-Ho was born in Heukseok-dong, Dongjak-gu, Seoul, South Korea on June 22, 1987. His family consists of his mother, father, and one older sister. As a young child, Lee Min-Ho hoped to become a football (soccer) player, but an injury in the 5th grade of elementary school ended those dreams. However, Lee Min-Ho still keeps up with football and mentions Nal-do Ho as his favorite player.

In the 2nd year of his high school career, Lee Min-Ho turned his attention to acting. By the time of Lee Min-Ho's senior year in high school he joined Starhaus Entertainment with the help of an acquaintance. After going through training, Min-ho started auditioning for roles and landed smaller roles in several television dramas. His major breakthough came with Min-ho landing the lead role in the KBS2 drama "Boys Over Flowers" as Ku Jun-pyo. The television series became immensely popular and regularly received ratings of over 30% in South Korea. Lee Min-Ho is currently majoring in Film & Art at Konkuk University.

Trivia

1. Min-ho lee has stated his ideal woman is someone petite, with pure character, and fair complexion.
2. Lee Min-Ho is good friends with actress Bo-yeong Park (acted together in the 2006 televison drama "Secret Campus" and the 2008 film "Our English Teacher") and has been friends with actor Jeong Il-Woo since middle school.
3. The scariest moment for Lee Min-Ho was when he got into a car accident at the age of 20. Min-ho was hospitalized for 6 months.
4. Min-ho has mentioned Leonardo DiCaprio, Sol Kyung-Gu, & Kim Su-Ro as some of his favorite actors.

Filmography

Movie

* Our English Teacher (2008)
* Public Enemy Returns (2008)

Television

* Personal Preference | Gaeinui Chwihyang (MBC / 2010) - Jun Jin Ho
* Boys Over Flowers (KBS2 / 2009) - Go Jun Pyo
* But I Don't Know too (MBC / 2008) - Min Wook Gi
* I am Sam (KBS2 / 2007) - Heo Mo Se
* Mackerel Run (SBS / 2007) - Cha Gong Chan
* Secret Campus | Bimilui Kyojeong (EBS / 2006) - Park Doo Hyun
* Recipe of Love (MBC / 2005)
* Sharp 1 (KBS2 / 2003)

she's just very cute...





Profile

Name: Ku Hye-Sun
Hangul: 구혜선
Birthdate: November 9, 1984
Birthplace: Incheon, South Korea
Height: 163 cm.
Blood Type: A
Talent Agency: YG Entertainment

Biography

Ku Hye-Sun, born in Incheon, South Korea on November 9, 1984, is a popular South Korean actress. Her family consists of her mother, father, and one older sister. While growing up, Hye-Sun initially dreamed of becoming a singer. She eventually formed a vocal band with college friends, but due to Hye-Sun gaining popularity through the internet as a model she put those goals on hold.
Hye-Sun then signed with YG Entertainment and still harbored dreams of singing. At the time, Yang Hyeon-Seok, the CEO of YG Entertainment, advised Hye-Sun to pursue acting rather than music. His advice would persuade Hye-seon to pursue acting first. She made her debut in a CF for Sambo computers and then made her television debut in the KBS horror series "Anagram." Her performance as Hye-jin in the 2005 MBC series "Nonstop 5" attracted even more attention for her. Hye-seon's major breakthrough came in early 2009 with her performance as Jan-di Keum in KBS2's hit series "Boys Over Flowers".
In 2009, Hye-Sun also branched out into other fields in the art world. On April 1st, 2009 Hye-Sun published her first illustrated novel "Tango" (탱고) centered around a 20-something young girl who goes through two separate relationships to finally mature into a woman. "Tango" would enter the best seller ranks and go on to sell over 30,000 copies in its first week of release. Hye-Sun has also branched out into the field of film directing. For the short film "The Madonna" (Yukwaehan Dowoomi), centered around the topic of assisted suicide, KuvHye-Sun took the roles of director, screen writer, editor, and music composer. "The Madonna" screened at the Pusan Asian Short Film Festival and received the Audience Award. Her short film is also entered in the 2009 Pucheon International Fantastic Film Festival.
Ku Hye-Sun opened her first painting exhibition "Tango" (inspired by the paintings from her novel "Tango") from July 1st to July 7th, 2009 at the Gallery La Mer in Insa-dong, central Seoul.[1] Co-stars from "Boys Over Flowers," Min-ho Lee & Kim Jun made surprise appearances during the exhibition's opening day. Hye-seon also released her first album in October, 2009. The album is titled "Breath" and consists of 8 tracks all piano instrumentals, except "Around The Corner" (sung by singer Gummy).

Actress

Movies
Magic | Yosul (2010)
August Rush (2007) - Cameo

TV Dramas

The Musical | Deo Myujikeol (SBS / 2011) - Ko Eun-Bi
Fly Again | Peulrai Agein (SBS / 2011-2012)
Absolute Darling | Jue Dui Darling (GTV / 2011) - Liao Xiao Fei
Boys Over Flowers | Kkotboda Namja (KBS2/ 2009) - Geum Jan-Di
Chilwu, the Mighty | Choi Kang Chil Woo (KBS2 / 2008) - So-Yoon
King and I | Wangkwa Na (SBS / 2007-2008) - Yoon So-Hwa
Hearts of Nineteen | Yeol Aheup Sunjeong (KBS / 2006-2007) - Yang Kook-Hwa
Song of the Prince | Seo Dong Yo (SBS / 2005-2006) - Eun-Jin
Nonstop 5 (MBC / 2005)

Director 

The Peach Tree | Boksoongah Namoo (2011)
Magic | Yosul (2010)

Short Film

You (2010)
The Madonna | Yukwaehan Dowoomi (2009)

Writer

Tango (2009) novel
The Madonna | Yukwaehan Dowoomi (2009) screen writer

________________________________________________

she is very cutre right..

p/s: hope im cute like her but never will be.. hurmmm..~!!

mimpi 4

haaa... yang nie bukan pasal crita pasal cik aifa mimpi..
tapi luahan cik aifa pasal mimpi..
cik aifa pelikla..
sejak dua menjak nie..
cik aifa selalu mimpi buruk..
tido xbasuh kaki kot..ish3..
tak kira tido malam ke tido siang..
mesti cik aifa akan mimpi..
kalo sebelum nie cik aifa jenis payah sangat nk bermimpi..
skang nie tido 10 minit pun leyh mimpi mengarot yang bukan2..
mintak dijauhkan la ye..
hmmm...

p/s: kalo mimpi tu petunjuk yang baik kan best..~!!

Sunday, October 16, 2011

mimpi 3

cmane leyh stor sukan ada kat belakang rumah nenek sedara aku nie..
pastu pulak..
aku main duduk atas gol bola jaring tuh..
hahaha..
bapak bodoh..
xde org penah buat..
tapi inilah mimpi yang kelakar..

lpas main2 tuh..
aku angkat tiang gol bola jaring tu sorg2 je...
bawak balik simpan lam stor.. haha..
gagah betul..

kemudian...
tetibe jumpa dgn sorg atuk nie..
aku ckp murid2 miskin yang dpat bantuan kat sekolah tu bukan semuanya yang memanfaatkan bantuan yang diberi..
ramai yang salah gunakan untuk buat enjoy..
xde kesedaran betul..
ntah pape.. tetibe keluar soal sekolah nie pun aku tak tau jugak...


kemudian..
aku p tido atas katil PLKN yg zaman dulu tuh.,. alaa... yg mudah alih tu..
ada tue ha..
kat tepi rumah pulak dah..
bantai jela tido situ..
tepi tempat aku tido tu..
ada pohon terung..
masa aku tido..
tetibe aku dgr terung tu bercakap..
dia bilang sama aku "tunggu ye.. esok sy dtg pinang awak.."
hei.. pe kejadah mcm nie..
aku terus bangun, amik terung tu rosakkn then buang..
lepas tu aku sambung tido..
tak tau kenapa aku menangis..
bangangla... tak tau sebab lak tuh..haha..
tetibe sorg laki nie dtg..
dia bg ubat kat aku sbb dia kata aku demam panas nie..
oohhh.. patutla aku nangis..
sbb sakit..hahaha
lepas bila dah elok, aku bgtau die pasal terung tu..hahah..

kemudian...
nie aku balik umah...
esoknya...
tetibe mak aku cakap lusa ada org nak dtg meminang.. merangkap tunang terus..
aku kata "GILA"..
entah sape..
mane aku kenal..
lepas tu aku tanya ayah aku..
rupa-rupanya anak kawan ayah aku..
siap bgi tau nama, kerja , dok kat mana lagi..
aku dengan lantang menjawab "TAK NAK TAK NAK TAK NAKKKKK"
pastu aku col sorg nie ckp suh bawak aku lari..
aku tak nak kahwen... aku tak nak kahwen..
tambah-tambah dengan org yang aku tak kenal..

______________________________________

apeda punya mimpi...
lawak pun ada..
tp berakhir dengan nightmare...
adoii...
tereksa hidup aku mcm nie...



p/s: walaupun org lain boleh kahwin dgn pilihan keluarga, tapi aku?? TAK MUNGKIN..!!! jangan harap..

Tuesday, October 11, 2011

xlalu weyh nk makan

kebelakangan seminggu dua minggu nie..
cik aifa ada dua masalah..

1) masalah tido..

adoila..
tetiap malam kena tido dalam kul 12..
awalla tu kan..
sebab?
kalo cik aifa dah start tido lewat mcm kul3 ke kul4 pagi ke..
alamatnya esok lusa pon tido kul3 kul4 pagi jugakla..
payah2...

2) masalah makan..

kebelakangan nie selera cik aifa terbuka je..
asyik nk makan je..
tapi ada gak msalah bila ada selera nie..
sebab??
rasa je lapar..
bila beli makanan..
makan sikit dah rasa kenyang..
last-last tinggal gitue je..
masuk 2 3 hari..
fedup lak rasa nak makan..

p/s: xsabar tunggu vamp diar episode 4.. hurmmm

tanda-tanda awal kencing manis

1. kerap membuang air kecil 

2. berat badan yang menurun 

3. sentiasa merasa lapar 

4. sentiasa merasa haus dahaga 

5. letih yang tidak menentu 

6. pandangan semakin menjadi kabur 

7. mudah mendapat penyakit kulit 

8. merasa gatal-gatal pada kaki dan tangan 

9. merasa penat dan sakit kaki 

10. gatal-gatal pada perlipatan dan dua celah paha 


Tanda-tanda yang SERIUS/TERUK bagi KENCING MANIS 

1. sentiasa haus 

2. hilang selera untuk makan 

3. muntah-muntah 

4. boleh menjadi pengsan dan tidak sedarkan diri 

5. air kencing menjadi manis disukai oleh semut-semut 


Langkah-langkah perlu DIAMBIL BERAT oleh pesakit-pesakit KENCING MANIS 

1. menjaga kebersihan badan dengan sempurna dan teliti 

2. sentiasa mengawasi makan dengan teliti, elakkan gula, tidak memakan makanan yang berkanji 

3. menghilangkan perasaan bimbang dan risau terhadap penyakit yang dihadapinya 

4. sentiasa besenam dan berehat secukupnya 

5. jangan terlalu boros menggunakan tenaga 

6. bila melakukan kerja-kerja yang berat setelah merasa penat segeralah berhenti janganlah diteruskan lagi 

UBATNYA 

Ambil
buah petai belalang yang telah tua dan kering di pokoknya, keluarkan
isinya dan goreng tanpa minyak sehingga garing dan tumbukkanlah
sehingga hancur, kemudian bubuh ke dalam air panas dan buat minuman
seperti minum kopi, atau 

ambil 20 gram pokok kemunting cina
bersama akar serta daun dan bunganya. rebus bersama 2 liter air
sehingga tinggal anggaran separuh. minumlah 2 kali sehari, lakukan
sehingga sembuh, atau 

minumlah air rebusan pokok belimbing tanah/bukit setiap hari, Insya' Allah dalam masa 2 bulan akan pulih. 

MEREDAKAN KENCING MANIS 

ambil
kulit pokok petai dan masukkan ke dalam kelongsong ketupat yang kosong
dan rebus di atas perapian. minumlah air tersebut 3 kali sehari, atau 

ambil
5 kulit buah jering (tanpa isi) dan goreng tanpa minyak, gorenglah
sehingga garing. kemudiannya tumbuk sehingga halus. ambil 1 sudu teh
debu kulit jering tersebut dan bancurlah dengan air serbuk kopi yang
hendak diminum, minumlah air tersebut 2 kali sehari. 

"BAGI SETIAP PENYAKIT ITU ADA UBATNYA"

12 Possible Heart Symptoms Never to Ignore



Here are a dozen symptoms that may signal heart trouble.
1. Anxiety. Heart attack can cause intense anxiety or a fear of death. Heart attack survivors often talk about having experienced a sense of “impending doom.”
2. Chest discomfort. Pain in the chest is the classic symptom of heart attack, and “the No. 1 symptom that we typically look for,” says Jean C. McSweeney, PhD, RN, associate dean for research at the University of Arkansas for Medical Sciences College of Nursing in Little Rock and a pioneer in research on heart symptoms in women. But not all heart attacks cause chest pain, and chest pain can stem from ailments that have nothing to do with the heart.
Heart-related chest pain is often centered under the breastbone, perhaps a little to the left of center. The pain has been likened to “an elephant sitting on the chest,” but it can also be an uncomfortable sensation of pressure, squeezing, or fullness. “It’s not unusual for women to describe the pain as a minor ache,” McSweeney says. “Some women say the pain wasn’t bad enough even to take a Tylenol.”
Women, more so than men, can also experience a burning sensation in their chest, rather than a pressure or pain. “Sometimes people make the mistake that the pain comes from a stomach problem,” says Nieca Goldberg, MD, clinical associate professor of medicine at the NYU Langone Medical Center in New York City and another expert on women’s heart symptoms.
3. Cough. Persistent coughing or wheezing can be a symptom of heart failure — a result of fluid accumulation in the lungs. In some cases, people with heart failure cough up bloody phlegm.
4. Dizziness. Heart attacks can cause lightheadedness and loss of consciousness. So can potentially dangerous heart rhythm abnormalities known as arrhythmias.
5. Fatigue. Especially among women, unusual fatigue can occur during a heart attack as well as in the days and weeks leading up to one. And feeling tired all the time may be a symptom of heart failure.
Of course, you can also feel tired or fatigued for other reasons. How can you tell heart-related fatigue from other types of fatigue?
“If you don’t feel well and all the wind is knocked out of your sails, don’t try to figure it out on the Internet or from a book,” says Goldberg. “Wasting time is dangerous.”
6. Nausea or lack of appetite. It’s not uncommon for people to feel sick to their stomach or throw up during a heart attack. And abdominal swelling associated with heart failure can interfere with appetite.
7. Pain in other parts of the body. In many heart attacks, pain begins in the chest and spreads to the shoulders, arms, elbows, back, neck, jaw, or abdomen. But sometimes there is no chest pain — just pain in these other body areas. The pain might come and go.
Men having a heart attack often feel pain in the left arm. In women, the pain is more likely to be felt in both arms, or between the shoulder blades.
8. Rapid or irregular pulse. Doctors say that there’s nothing worrisome about an occasional skipped heartbeat. But a rapid or irregular pulse — especially when accompanied by weakness, dizziness, or shortness of breath — can be evidence of a heart attack, heart failure, or an arrhythmia. Left untreated, some arrhythmias can lead to stroke, heart failure, or sudden death.
9. Shortness of breath. People who feel winded at rest or with minimal exertion might have a pulmonary condition like asthma or chronic obstructive pulmonary disease (COPD). But breathlessness could also indicate a heart attack or heart failure.
“Sometimes people having a heart attack don’t have chest pressure or pain but feel extremely short of breath,” Goldberg says. “It’s like they’ve just run a marathon when they haven’t even moved.” During a heart attack, shortness of breath often accompanies chest discomfort, but it can also occur before or without chest discomfort.
10. Sweating. Breaking out in a cold sweat is a common symptom of heart attack. “You might just be sitting in a chair when all of a sudden you are really sweating like you had just worked out,” Frid says.
11. Swelling. Heart failure can cause fluid to accumulate in the body. This can cause swelling (often in the feet, ankles, legs, or abdomen) as well as sudden weight gain and sometimes a loss of appetite.
12. Weakness. In the days leading up to a heart attack, as well as during one, some people experience severe, unexplained weakness. “One woman told me it felt like she couldn’t hold a piece of paper between her fingers,” McSweeney says.

Saturday, October 08, 2011

masa lalu..

masa lalu dengan masa yang berlalu..
adakah sama?

baiklah..
semua orang ada pendapat yang berlainan kan..
mungkin ada yang mengatakan benda ni sama tapi bagi cik aifa, benda ni xsama..

masa lalu..
merujuk pada suatu masa yang kita telah lalui..
dan kita dah xboleh dah nak undur balik dah masa tu..
apa je yang kita cakap, buat, fikir dah lepas dah..
yang ada cuma jikalau ada kesilapan, kita boleh baiki dan mempertingkatkan lagi apa yang ada..
dan kadang-kadang, masa lalu kita tu tinggalkan kesan kat kita kan..
walaupun masa berganti masa, hari berganti hari,
tetap kadang-kadang kesan tu akan menghantui kita..
sapa sokong kata cik aifa??

masa yang berlalu..
hmm.. masa yang berlalu nie merujuk pada masa yang beransur-ansur tinggalkan kita..
satu proses dimana masa yang berlalu nie menyebabkan kita ada masa lalu..
macam kalau kita tengah tunggu masa nak tengok wayang..
kita ada sejam sebelum wayang start..
sejam yang berlalu tu adalah masa yang berlalu..
manakala masa lalu kita pulak, dari masa sekarang sampai lah ke belakang sana yang xpernah putus tu..


p/s: buat elok2 dalam apa jua keadaan, nnt kita akan regret masa lalu kita pd masa sekarang..

Thursday, October 06, 2011

mimpi 2

aku turun bas di stesen pada pagi tu..
terus aku col pakcik teksi tu..
sampai je kat tempat dituju..
aku heret bagasi aku ke rumah tu..
dengan harapan nak bagi suprise..

aku tunggu pintu tu dibuka.,..
aku rindu wajah yang kunanti..
aku teringin sekali melihat riak wajahnya..

namun tiba-tiba..
seorang perempuan membuka pintu..
aku terkejut..

"siapa dia? kenapa dia ada disini?"

"hubungan kita sudah tamat.."

"tapi..kenapa? kenapa sekarang? kenapa saya? apa salah saya?"

"sebab saya nak dia.."

aku kaku disitu..
aku rebah...
sungguh...
peritnya aku rasa..
aku tak sangka di belakang aku..

menitis lagi air mataku...

______________________________

tetibe ssedar lagi...


mimpi 1

'mane nie.. xsampai2.. datangla.. datangla..' kataku dalam hati..

jam di tangan aku tilik2.. kelibat batang hidung pun xda nie..
patutnya skang nie pengantin laki dah sampai..
tapi tetap xmuncul2 jugak..
macam2 kemungkinan datang menjelma di kepalaku..

'datangla.. kenapa ni.. apa salah saya....'

saat dan minit berlalu..
masih juga insan yang dinanti xmuncul2..
semua orang sudah gelisah..
semalam dia ok je..
kenapa hari ni pada hari bahagia macam nie..
tetibe dia xmuncul..

dan dari situlah aku terasa..
yang dia takkan datang..
dia dah tinggalkan aku..
termangu seorang diri sendiri..
sambil air mata menitis di pipi..

"pakcik.. saya sanggup kahwin dengan dia.." tetibe aku dengar suara tu..
suara insan yang selama ni aku anggap kawan..
tiba-tiba.. muncul sanggup menerima aku..
di saat begini..
lidah aku kelu..
semuanya berjalan lancar tanpa ada sebarang masalah..

dan dari situlah..
aku yang periang dan banyak mulut..
tetiba menjadi bisu seribu bahasa,,

walaupun di malam hari, kami tidur bersama...
walaupun di waktu makan, kami makan bersama..
tetap tiada bicara..
hanya anggukan dariku..
dan pandangan kosong..

dan sampai bila-bila..
aku tak dapat terima kenyataan ini..

_________________________________________________

tetiba, aku sedar dari tido..
apa makna mimpi nie pun aku taj tahu...

akan bersambung di bahagian 2..

Monday, October 03, 2011

hmmm.. dah lame cik aifa xupdate blog...
almaklumla..

satu..
bila kemalasan menguasai diri..

dua..
bila assignment nk sampai due date

tiga..
bila kain melambak nak dijahit manik..

empat..
bila korean drama banyak dikutip dr external kawan2 bg mengisi masa lapang...

lima..
sbb dah bosan dah online..

enam...
kat umah xde line internet la weyh...~!!!

tujuh...
otak tgh pikir nk buat bisnes ape yg mendatangkan hasil nak menyara hidup nie since elaun dah habis...

p/s: padahal mmg malas kan???

Sunday, October 02, 2011

kasih dan sayang


Pada suatu pagi di satu sekolah menengah, ada seorang pelajar bertanya pada seorang guru yang sedang mengajar. Ketika itu, guru tersebut sedang menyentuh mengenai kasih dan sayang secara am. Dialog di antara pelajar dan guru tersebut berbunyi begini :
Pelajar : Cikgu, macam mana kita nak pilih seseorang yang terbaik sebagai orang paling kita sayang?. Macam mana juga kasih sayang itu nak berkekalan?
Cikgu : Oh, awak nak tahu ke?.Emmm…baiklah, sekarang kamu buat apa yang saya suruh. Ikut je ye…mungkin kamu akan dapat apa jawapannya.
Pelajar : Baiklah…apa yang saya harus buat?
Cikgu : Kamu pergi ke padang sekolah yang berada di luar kelas sekarang juga. Kamu berjalan di atas rumput di situ dan sambil memandang rumput di depan kamu, pilih mana yang PALING cantik tanpa menoleh ke belakang lagi walaupun sekali. Dan kamu petiklah rumput yang PALING cantik yang berada di depan kamu tersebut dan selepas itu bawa balik ke kelas.
Pelajar : Ok. Saya pergi sekarang dan buat apa yang cikgu suruh.Apabila pelajar tersebut balik semula ke kelas, tiada pun rumput yang berada di tangannya. Maka cikgu pun bertanya kepada pelajar tersebut.
Cikgu : Mana rumput yang cikgu suruh petik?
Pelajar : Oh, tadi saya berjalan di atas rumput dan sambil memandang rumput yang berada di situ, saya carilah rumput yang paling cantik. Memang ada banyak yang cantik tapi cikgu kata petik yang paling cantik maka saya pun terus berjalan ke depan sambil mencari yang paling cantik tanpa menoleh ke belakang lagi. Tapi sampai di penghujung padang , saya tak jumpa pun yang paling cantik. Mungkin ada di antara yang di belakang saya sebelum itu tapi dah cikgu cakap tak boleh menoleh ke belakang semula, jadi tiadalah rumput yang saya boleh petik.
Cikgu : Ya, itulah jawapannya. Maknanya, apabila kita telah berjumpa dengan seseorang yang kita sayang, janganlah kita hendak mencari lagi yang lebih baik daripada itu. Kita patut hargai orang yang berada di depan kita sebaik-baiknya. Janganlah kita menoleh ke belakang lagi kerana yang berlaku tetap dah berlaku. Dan semoga yang berlalu tidak lagi berulang. Jika kita berselisih faham dengan orang yang kita sayang itu, kita boleh perbetulkan keadaan dan cuba teruskan perhubungan tersebut walaupun banyak perkara yang menggugat perhubungan tersebut. Dan ingatlah orang yang kita sayang itulah kita jumpa paling cantik dan paling baik pada MULAnya walaupun nak ikutkan banyak lagi yang cantik dan baik seperti rumput tadi. KECUALILAH jika perhubungan tersebut tak boleh diselamatkan lagi, maka barulah kita mulakan sekali lagi. Maka sayangilah orang yang berada di depan kita dengan tulus dan ikhlas.

betapa bodohnya diriku...

buatnya mamai bangun tido kul 7...
sbb aku tdo pukul 4 pagi malam tadi..
aku straight g bilik mandi..
pahtu mandila...pe lagi.. aishh..
nak buatnya aku cerdik..
aku picit aku nye pembersih muka..
sekali otak aku xberfungsi time tuh..
aku g letak lak kat berus gigi pastu berus gigi..
adoila...
apahal rasa semacam  je tawar nie..
xbrangin lagsung...
lame2..
barula aku sedar ke dunia nyata...
yang ko buat pembersih muka jadi ubat gigi pehal...
adoiiiiii.....

p/s: beringatlah selalu bagi yang selalu mamai bangun pagi tus~!!!

Search This Blog