Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Friday, August 19, 2011

hai semua..

hai semua..
salam Ramadhan..
ada bape je hari lagi kan Ramadhan nak meninggalkan kita??
dalam 11 hari lebih kurang kan..
jadi..

apa yang kamu semua dah buat bulan puasa nie??

adakah???

cari baju raya

siapkan baju raya..

buat biskut raya..

atau sibuk bertungkus lumus menyiapkan assignment macam cik aifa skang nie..

atau sibuk menyiapkan tempahan baju customer bagi para tukang2 jahit sekalian..

ataupun tengah bertungkus lumus ulangkaji pelajaran buat preparation bagi adik2 yang jdi calon UPSR..
2 minggu je lagi kan??
Good Luck..
nak dapat 5A senang je..
Cik Aifa pun dulu dapat 5A jugak..huhu...

ataupun tengah siapkan tempahan biskut raya mcm kawan cik Aifa, Mr Atoz,

atau skang nie tengah sibuk buat latihan memandu macam Cik Aifa skang nie.. haha


banyak lak membebel kan...

ape-ape pun..

Semoga BERJAYA dalam apa jua yang anda lakukan..~!!

p/s: waa.. nak balik uma.. keje banyak woohhh...~!!!

No comments:

Search This Blog