Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Thursday, May 05, 2011

WISHES

kalo kita nak kire.. 
berlambak-lambak kan benda dalam dunia yang kita nak kan kan kan??
xpe..xpe.. jangan gelabah..
DUNIAWI je tu sume.. hak3..
ingat.. walau ape pun yang kita nak..
AMALAN kita tu yang paling penting.. 
ya daakkk???

ni nak ceter sket pasal wishes cik aifa..hak3..
and sedikit kesukaan cik aifa..

KUCING
cik aifa suke kucing..
tapi sejak kucing cik aifa mati beberapa tahun dulu, cik aifa dah kurang main kucing..
bukan xsayang tpi takut kehilangan lagi..
cik aifa xkuat.. serius..
tapikan..
kalo ada orang nak bagi n bagi seekor kucing kat cik aifa..
nak jugak cik aifa menjaganya,.huhu
tp cik aifa nk wane hitam, bulu lebat,..huhu.. n yg pntg, kucing tuh jantan.. ngee~~!!..
barulah kecantikannya terserlah..

TEDDY
da lame bermimpi nk dapat teddy..
xkire la beruang ke rimau ke ikan ke..
serius.. nk yang besau2..
boleh wat dakap tidoq malam..
ntah bila tercapai hasrat nk dapatkan satu..

RING

cik aifa mmg suker pakai cincin..huk3..
tp thun lepas cincin emas cik aifa hilang.. waa..
ntah sape yang amek...huk3..
kalaulah ada org nk bg...huk3..
jeles lak bila tgk adik dpt hadiah birthday gelang tatah nama die..
sayer xder pownnn.. waaa.. nk ugakkkk...

FLOWERS





bunga favourite cik aifa.. 
bunga ros.. huhu.. 
xkire la wane ape.. dulu2 zaman menengah rendah cik aifa ada banyak pokok ros mcm2 jenis..
tp skang da xde..huk3..
kalola ade org nk bagi suh jaga..
kecil tapak tangan nyiru saya tadahkan..

AKTIVITI TERKINI CIK AIFA
tempoh setahun setengah masih belom berakhir...
nov 2014 kutunggu-tunggu...

bisnes sampingan..huhu

bisnes utama CIK AIFA..
sape nk tempah?? anto je baju..huhu..

2 comments:

Azri Fathurrahman said...

suka dan sayang kucing juga ! mereka comel ~ :'D

CiK AiFa.. said...

betol2.. kucing sgt2 comel...

Search This Blog