Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Sunday, May 01, 2011

Tag "Photo Of Nature Contest"

da lame xda orang tag cik aifa..huhu.. 
and akhirnya ni ada satu tag pasal kontest nature photo's.. so...
alang-alang kan.. cik aifa masuk jela kan..huhu


nak tahu lagi lanjut, klik gambo kat bawah ye..




so, gamabr cik aifa untuk kontes ini adalah...:

lokasi:
pantai bukit kluang,besut, terengganu..

tarikh :
27 April 2011..

mood:
berkelah dengan classmates terchenta sambil menghayati keindahan alam ciptaan Allah SWT.. sesungguhnya alam ini sangat indah bila kita sedar akan kehadirannya..

"di sini aku merenung diri,..
di sini aku bermuhasabah diri..
di sini aku berteleku sendiri..
di sini aku mencari ketenangan hati..
di sini aku bersyukur ke hadrat Ilahi.."


akhir kata, mekasih kepada mr.money sbb sudi anjurkan kontes nie..huhu..

akhir kata: saya mngetag MR.atoz dan semua blogger yang bace entri neyh,,,,.. huhu

~sekian dr CIK AIFA~

1 comment:

Azwan@Mr Money said...

nice photo n posing. hehehe
thanks sebab join.

Search This Blog