Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Saturday, May 21, 2011

MOOD : EXAM

sape exam??

haaa.. pat pat.. angkat tangan pat.. (nk bagi gula2 nieyh)

haha.. cik aifa salah sorg nyer..

atoyai... (garu kepala penuh kelemumur nieyh)

"cmane nak jawab exam nieyh.. study mcm haram jer.. 
bace bace lom tentu masuk dalam palotak aku nieyh.." 
(memang ko xcerdik pown aifa weyhh..~!! dush3.. ketuk kepala sendiri..)

skang nieyh bila cik aifa p bilik kawan-kawan..

arghhhh.. sume orang dok study.. (kau bila lak nk study aifa weyhh??)



hahaha... tak pe.. tak pe.. nanti aku study ar kan..hak3.. (gelak jahat pdhal dlm hati takut kemain)

serius malas (sambil renung lelangit bilik)


aargggghhhhhhhhhhhh

serius tension dowh..

musim nie la nak makan panadol
musim nie la makan ubat batuk (seminggu da aku batuk..huk huk huk..)


okayh.. fokus fokus..

semangat nieyh dok tgk cik efa, cik syima, and cik piqa lip lap study neyh..
(semua ngadap buku weyhh.. aku??)

~3 paper to go~

-perkembangan kanak-kanak-
-life and living processes-
-children learning in science-

chaiyokk chaiyokk~~!!!!


xsabau tol aku nunggu saat nie..

p/s: jangan lalai nk exam.. study habis2 jgn harao spot nnt kau nungging sorg-sorg

1 comment:

hawiz said...

selamat berjaya..yeayy

Search This Blog