Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Tuesday, April 26, 2011

cik aifa menyampah gilew

mane xbuntu..
bace punya bace satu habuk pown xmasuk lam kepala..
rasa panas je dalam kepala...
banyak sgt benda.. n benda lain skali..huk3..
cik aifa mmg mudah tension pown..
syukur masih lagi belom diserang migrain..
selalunya masuk minggu ketiga die ilang da dtg balik dah..
hari nie lom ag. Alhamdulillah...
kalo x, lagila tensen..
bukan pe.. sok cik aifa de kuiz.. bace la konon.. revise kott.~~!!
tp xmasuk.. arghhhh...
nk tdola..
harap nk bangun pg sop dlm kul 5..
tp ntah bangun ntah tidak..
harap2la..hurmmm..

2nd thing..
money oh money...
puas den mikir.. penat suda.. tp xleyh la btaw knpa kan..

berbalik pd crita sal hp lak..
hurmm.. actually.. kan..
cik aifa bukan sombong xnk msej or chat dlm fb ke ym ke..
kalo email insyaAllah cik aifa balas..
kalo pasal hp.. sbnarnya cik aifa ada trauma 'xleyh dgr hp bunyik'..
kalo kat uma, serius 24/7 silent..
since childhood ag.. my siblings sume gtue..
and sbb kedua pulak sbb..
kalo main msj, bg cik aifa, cik aifa penat menaip.. tekan keypad letih tau dak..
kena2 pulak org yg jns suka main mesej..
rimas.. baru je balas.. dah smpai mesj lain.. haru2.. bohsan tau dak hang wat gtue..
lagi 1, mengabehkan duet je menopup..
cik aifa kalo kat uma ada gakla bls2 msj sbb kat uma xde keje nk buat..
kalo kat hostel or tmpat de tenet, my priority is lappy and internet..
hope sape yg kecik ati cik aifa xbls msj tue fhm ye..
lgpun xde duet nk topup..
kalo nk main msj hehari dgn cik aifa, bukan xleyh tp haa masukkanla topup.. untuk kegunaan bersama gak kan..
tp plezla jgn main mizcol.. mmg cik aifa terus block nomor tuh.. benci giler org main mizcol..
serabut tau dak..
n kalo nk col, please sgt mohon jasa baik anda, tlgla tlgla sms dulu tny de keje ke x..
kalo stakat nk tepon nk becakap berjam-jam xpayahla.. membazir je.. buat sakit telinga je nk mendengar..
kena lak bckp dgn org yg xreti bahasa.. payah2...
tp xdela cik aifa marah kalo kol nk ckp sal keje..huhu..
ntahla.. mesti korg pelik an..
cik aifa nie kompleks sket.. jenis xmenat main mesej..
ok.. nk sms bleyh tp pastikan biarlah ada topic dan topuc tue xmembosankan..
penahla dulu ada manusia tuh msj kat cik aifa, pastuh lpm smpat bls, dah smpai msj lain..serabut gilew haku..
biasenye kalo cik aifa da keje.. mmg terus xbls, tp dia henta, gak anta lagi msj..
dah org ckp jgn ggu leyh pulak die g tny lg cik aifa 'sy ggu ke nie'..
memang bongok ah manusia mcm nieyh..
rasa cam nak tibai org jew..
xreti bahasa melayu sunggoh..
aklo col plak, mmg dr awal lg cik aifa pesan xsuke org col, leyh lak die olok2 ops tetekan col..jgnla marah..
pastuh boleh lak org kata 'xpela, de keje', die g smbung ag xnk letak hp..
kang kalo aku letak, ko tepon lagi.. budus r.. manusia xtahu malu sunggguh...
menyusahkan dan menyemakkan hidup orang je..
and kalo nk sms dgn cik aifa, xleyh terlebey melayan.. payah r.. haku nie jenis hati batu..
die leyh pulak nk ngada2.. ingat aku makwe kau ke nk merajuk2 dgn aku.. pigidahh...
xmati aku kalo ko merajuk.. pakwe aku pon xpenah merajuk ngan aku..kau apa kes..
aku nie dahla perangai kasaq cam jantan.. nk majok2 lak.. laki ke camtuh?? tnyala diri sendiri..

ahahhahah...byk lak membebel..
tp kan.. kalo kena angin, ok je cik aifa bls sms..hahah.. tgk keadaan sama ada org tueh reti bahasa ke x..
kalo xreti tu mmg aku rase nk pancung2 je..
ahhaha.. dahla.. nk tdo.. gudnite sume...

No comments:

Search This Blog