Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Thursday, February 24, 2011

ari nie cik aifa balik umah

sementara tunggu daddy cik aifa smpai,
so cik aifa nk update blog sekejap..
yela.. semalam nk update berkali2 dah bukak 'create new post' tp xjdk2..
nk wat cane dah penat sangat..
dgn ubat cik aifa makan..
lagi2 dgn seharian semalam buat kajian penyelidikan kat pantai bukit kluang..
cik aifa n classmates kena kaji 4 ekosistem
yakni sungai, pantai, daratan dan bukit..
ayoyoyoo... yg naik bukit yg maleh skali.. separuh jek pown..hahahah
amik sampel tanah, kaji pH tanah, jenis hidupan, ukur lilit batang pokok dll..
tp bez woo.. 
lepas mase pembentangan..
kitorang makan barbeku kambing biri-biri..
bukan slalu jumpa kan..
so, membantai la ape ag..haha..
hlg sakit skojap..hak3..
balik2 je basuh kain cepat2, mandi, n tdo smpai kul 8 makkk baru bangun..haha..
p pesan makanan, amik makanan, makan, n tdo balik sampai pg tadi..
mane nak update blog nye...huhu

sebenarnya kan.. cik aifa kena hadir kat tempat gotong royong kat pantai air tawar sabtu nieyh
tp serius bodohla..
nape kami je yg kena.. junior kan ada gak,...
nape dorg xley join kitorg skali..
dahla.. mlas nk bising2..
nk balik.. sabtu datang..
lantakla nk kena denda pown..
suke suki jew ganggu kitowg nye weekend.. wahhaha
macam nieyh ke bakal cikgu yang bejaya??
hahah.. peduli hape aku..!!
(ada komen, simpan dlm hati, aku xnak dgr pun tegurn ko,bukan aku nk pon jd)

hahha.. manyak lak membebel..
nk balik umah....huhu
bukan ape..
kalo kat uma, sng je mood aku nk ade tuk jahit manik kat baju..hak3..

kata-kata cik aifa untuk hari ini
"Cinta bukan mengajar kita lemah, tetapi membangkitkan kekuatan. Cinta bukan mengajar kita menghinakan diri, tetapi menghembuskan kegagahan. Cinta bukan melemahkan semangat, tetapi membangkitkan semangat."
"Cinta pertama adalah kenangan, Cinta kedua adalah pelajaran, dan cinta yang seterusnya adalah satu keperluan karena hidup tanpa cinta bagaikan masakan tanpa garam. Karena itu jagalah cinta yang dianugerahkan itu sebaik-baiknya agar ia terus mekar dan wangi sepanjang musim."
"Memberikan seluruh cintamu kepada seseorang bukanlah jaminan dia akan membalas cintamu, jangan mengharapkan balasan cinta, tunggulah sampai cinta berkembang dihatinya, tetapi jika tidak, berbahagialah karena cinta tumbuh dihatimu."

kayh kat atas tu kata2 dari cik aifa yg cik aifa petik dr tenet nieyh...huhu
kayh, tang bawah nieyh kata-kata cik aifa yang lahir dr lubuk hati cik aifa sendiri..
"kepahitan yang lepas mmg pahit tuk ditelan tapi ambillah ia sebagai pengajaran dan iktibar tuk mengelak diri dr mengulang sejarah menyakitkan"
"xsalah menyayangi dan mencintai, tapi janganlah keterlaluan mempersembahkan sayang dan cinta kita padanya kerna belum tentu dia milik kita sehinggalah kebenaran terluah di depan mata, takut kesakitan yang kita alami, bukan kebahagiaan yang dicari-cari dinanti-nanti selama ini."

No comments:

Search This Blog