Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Thursday, November 04, 2010

SHADOW PART 2

if u remember, a post before this long time ago, there's a title named SHADOW PART 1.. find it urself if u wanna open it kayh.. kayh.. this is the next episode..

dulu ku pernah bercerita.. cerita tentang dia.. kini aku memahami dan setelah sekian lama, aku tahu juga kebenarannya.. walaupun dia pernah memberi harapan pd aku dan menghilangkan kesedihan dan tekanan dalam diriku dahulu.. kini, aku tahu, dia bukan milikku.. dan.. aku bukan miliknya..

xlama dulu kami pernah sekali berbincang hal peribadi kami.. namun, aku tahu, semua itu hanya sebuah memori yang terlakar sudah di potret yang usang.. namun, xmengapalah.. aku sedikit pun xkecewa tentangnya.. kerna.. kini aku sendiri ada kehidupan aku sendiri dan aku bahagia dengannya..

kini aku dengannya.. cuma kawan semata-mata.. aku bersyukur.. kami masih berpeluang menjadi kawan.. aku sentiasa mendoakan kebahagiaannya bersama cinta hatinya yang rupanya telah bertahun bertapak di hatinya.. cuma aku yang xtahu kerna dia yang melindunginya.. namun, kebenaran terbit jua.. aku bersyukur kerna kalau tidak, mungkin aku yang menjadi punca kehancuran rumah tangga mereka yang telah lama teguh..  dan aku juga bersyukur kerna kerananya kini aku bertemu dengan cinta hatiku sekarang.. ceh.. jiwang nampak.. xpelah.. bukan selalu.. tpi inilah kebenarannya...SEMOGA BAHAGIA.. cemburu tue biasalah kan.. adat orang bercinta.. ye x awak?? haha.. bukan sy jeles kat awak, tp ayat saya untuk awak berdua.. hihi..

p/s 1 : sy tahu awk akan baca post nie kan.. sy hrp awk ok.. dan SEMOGA BAHAGIA..

p/s 2 : pd cinta hatiku, jgn pulak pk lain bila bce nieyh.. sy syukur dapat awak.. hee~

5 comments:

mE iS aS said...

lallalalaallala....ngeh3

QuRrAtUl QuAiFa.. said...

gapo gak mek weiiii

Zaif adalah aku said...

part3 la plop nnt dik..heheheh
(n_n)...

QuRrAtUl QuAiFa.. said...

bereh2.. nati duluh.. ahha.... cari episod baru.. kih3

mE iS aS said...

xsaba nk tggu kesudahan episod cto nih...gawat2...

Search This Blog