Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Sunday, November 14, 2010

haishhh..

haishhh... study lom ag nieyh.. jam dah nk dekat kul 11 mlm.. aiii.. await rasek nervos je nieyh... pg td bangun2 terus p taklimat Banti Siswa.. pastuh mkn.. balik tuh gatal tangan g kemas barang2.. pastu penat tertido pulak.. bangun2 g mkan.. pastuh balik sambung kemas sket2.. pastuh dok ngadap lappy nie haaaa.... aduhhhh.. distraction sungguh.. sape nk amik lappy aku nieyh..amikla... haha... mlm nie je tau.. aku bg dgn broadband skali ha.. ko online la puas2... aku nk study... jap2.. habis tulis n post entry nieyh aku study lah... nie mase kami wat discussion.. tny2 mane yg faham jek pun... yap2.. usaha itu tangga kejayaan.. aku harap sgt sok aku ley jawab exam dgn penuh lancar.. mcm aku jawab exam untuk science 1.. aduyai.. mmg killer paper la nie.. kalo paper english kan besh.. masyuuuukkkkk jerrr.... wa suka sama lu beb..!! daddy tefon td, nk balik kul bape.. aku kata nk balik esok la dad.. tp tgk lu cmane.. kalo brg adik aku tuh banyak sgt, so, nk xnk kena balik selasa la jugak.. ne way.. sape balik esok dan tanpa surat adalah merupakan satu kegiatan haram.. hak3.. bukan pe.. aku pikir gak.. rabu dah rayer.. kalo aku balik selasa, mesti sume da balik umah nenek.. haiyaa... nk jahit baju n tudung adik2 lagi nieyh.. mane sempat kalo balik selasa...haiya.. abg pesan td.. bace buku.. study.. haduiish... nk start la nieyh.. kena habiskan bio dulu.. pastuh baru wat physic.. then baru tgk kimia balik.. study bebanyak... yg masuk satu topic je.. redha jela... barang2 sume baju2 kurung aku yang berpasang2 tuh satu kotak besau.. baju tshirt n baju2 tidor n lain2 pakaian 1 kotak besau.. beg2 g kelas, hanger, bola tenis, alat2 tulis spare sume satu plastic bag besau.. buku2 sume aku letak kat loker bahagian atas tempat sangkut baju tue haaa... hak3.. malas den nk ngangkut2.. letak je kat ctuh.. comforter, bantal2, selimut, dan cadar satu plastic beg besau letak kat atas tuh jugak haa.. cume anak garfield n anak ikan aku bawak balik.. banyak kan banyak kan.. hak3 tp sume tuh xdapat menggoda aku untuk tido dgn nyenyak sbb aku ada imsomnia kat cnie.. banyak kali gakla aku xley tido mlm.. haru betul2.. tambah2 kalo sok pg de kelas.. tp kalo aku tido lak, mesti susah nk bangun.. ye lar.. xcukup tido kan..  berbalik pd brg yg aku nk bwak balik, satu beg john master untuk baju, satu beg zonria untuk baju gak, satu plastik besau untuk baju2 tempahan, tudung2 yg aku beli untuk family, alat2 kosmetik aku (bedak n minyak wangi jek), teh n perisa2 air yg xguna tuh.. satu beg lappy.. of cos la kan.. hak3... selesai... yeke.. printer pun daddy kata nk guna,... sila bawak balik..hak3... be way satu makluman, kalo anda pembaca setia blog nieyh, confem anda dah tahu kan..hihi.. pe lagi.. seperti biasa, bila cuti semester, aku xkan update blog nieyh dan aku xkan online sehingga naik dari cuti.. sebab musababnya adalah kerana line untuk broadband sgt2 terhad.. sbb berlakunya blind spot antara line sri aman (bukan serawak kayh.. pasir puteh, kelantan jer..) dengan line bandar pasir puteh.. haiyaaa... manyak susah ini mcm maaa... never mind.. so, kalo sesape ada hal ke nk tny pepe, bolehla sms sayer yer.. dan kalo nk col pun, sila sms dulu takut aku cibuk.. kalo mcm classmates aku ke campusmate aku xpela kalo nk col terus, especially pompuan... kalo laki, aku xlayan takat nk main sms pun jgn harap.. aku xmenat nk guna hp.. maleh den.. untuk hubby ku sorg jek aku open..heheh.. ngada2 sungguh.. betulla.. dah ada kan.. watpe nk layan lain.. gedik namanya tuh.. walaupun aku gedik, tp bukanlah dalam term yang nieyh haaa...haha....hmmm... nnt rindunya nk naik keta waja hijau muda silver wkk9251.. betul ke no plat tuh..heheh.. harp betulla.. lemah bab ingat mengingat nieyh.. tp jgn risau.. sy ingat awk sokmooo...=) banyak lak aku membebel kat cini.. benti lue.. tata sume.. cyg korg sbb bace pos nieyh.. maafla mcm wat karangan yer... mls nk tekan 'ENTER'..hak3

penatnyaaaaaaaaaaaaa......

3 comments:

mE iS aS said...

tag aku jgn lupe langsaikan

QuRrAtUl QuAiFa.. said...

hahah.. insyaAllah.. xperlu bersungguh.... barang aku xhbis kemas ag nieyh.. meh tlg..hak3

ijatnuar87 said...

hijau muda silver?camner tu???

Search This Blog