Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Thursday, October 14, 2010

aku
kesian pada mereka.. kesian mereka.. aku xtahu nak kata apa... aku xtaula kalo kau ikhlas ke x, tp bg aku tue hanya sandiwaa semata-mata.. biarlah orang nk kata aku jahat, kurang ajar, xreti jagaa mulut pown.. tp bg aku tu adalah hakikatnya.. depan2 kata sayang, belakang2 mengata kawan sendiri.. apa kes... knp.. sbb dh xde kawan yang nk melayan kau ke.. cubalah hargai sikit.. kawan tue kau sakit, dia jaga, kau lapar, dia belikan makanan, xpun tlg masak, ade je yg xkena dgn kau, dorg sentiasa pikirkan kau.. tp knp xboleh nk menghargai jasa kawan.. dgn org nie kau ckp lain.. dengan orang lain kau ckap lain pulak... sgt menyakitkan hati aku siot.. dahla suka lepas tangan.. betulla.. bak kata kawan aku tuh.. kau nie hidup mcm parasit.. bila baik dgn yang nie, kau amik kesempatan.. baik dgn orang tue, kau amik kesempatan pulak.. kau sentiasa mengambil kesempatan atas budi dan kebaikan orang lain.. adil ke?? patut ke?? kau buat keje bukan main pemalas..  buat mcm lepas batuk kat tangga.. mengarah orang je keje.. pastuh mengada2 pulak.. bak kata kawan aku yang sorang lagi, kau nie suka lepaskan tanggungjawab kau pada orang.. kalau kau bertanggungjawab pun.. mesti mulut tue xberhenti bunyik.. potpet2.. tp  aku tahu kau tgh sakit hati dgn aku skang.. yelah.. mcm tue lah ye.. kau xde kawan baru cari aku.. time ada, becakap dgn aku pown xnak.. aku xheran pown.. lagi senang hidup aku xde manusia mcm kau.. dulu, aku penah kata, aku lupakan semuanya apa yang terjdi.. mls aku nk wat terasa hati dgn kawan2 semua.. sbb kadang2 hati kita je yang sensitif.. tp, aku mmg xley sbr dgn kau.. sbb kau xde hati perut.. aku kesian kat kawan kau skang nie.. xtahu yang mereka ditipu oleh mulut kau yang cerdik berkata2 tueh.. tp aku tahu.. mulut kau xley lwan mulut aku.. xpelah.. aku nak tgk sejauh mane kau nak bersandiwara dpn kawan kau tue.. aku sure sgt2, kalau sia yang baik giler dgn kau tue boleh kau kata mcm tue, apatah lagi aku.. msti lagi banyak kau ngata aku kan.. xpelah.. aku redha..Alhamdulillah...

p/s :jangan sesekali tanya aku kenapa dan siapa dia 'kau' tue.. aku menyampah..

1 comment:

mE iS aS said...

aku nk tnye gak..kah3..

mmg mlut ko xleh lwn..ko kan bbisa..peewittt...

lucu r weh.....hhehehee..

y lain...off record k..kita2 je..pillow talk jom..hahha

Search This Blog