Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Saturday, August 07, 2010

Tetiba terfikir..

hahaha... pabila dtg angin sengau begini.. mulalah saya terfikir dan kemudian berfikir.. haha
skang aku tengah terfikir, andaikata kita nie sbg pompuan, nak bersalin, nak ke xnak suami kita masuk skali dm labour room??  kalau aku, mestila nak, nk ada org yg tngkan kita time kita tgh sakit2 tue.. ingat sng ke nak beranak?? haha.. tp adakah suami kita tue nk masuk?? apa reaksi dorg time tue ek?? haha.. lambat lagipun aku nak kawin.. ntah pape ntah aku melalut.. hahhah

2 comments:

mE iS aS said...

peewwittt..gian nk beranok dh ko wey...cayalahhh...haha..klu hubby mu xse msuk..mu tarik tlingo dio suh masuk gok..duk dpn mu..hahaha..bia dio tgk etep betapo peritnyo mu..ceeeyy

QuRrAtUl QuAiFa.. said...

sengal la mg nieyh..
nok tarik lingo gano kalu dos tengoh sakit..haha

Search This Blog