Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Sunday, August 15, 2010

PUAS SUDAH KUTATAP TAPI...

puas sudah kutatap..
hmm... ada yang berubah di wajahnya..
dan aku kepelikan... ish3.. (????) apa ek yang berubah...
aku pandang.. aku tilik.. aku renung.. aku tengookkkk satu2.. ish3...
apela.... mende haa yang berubah.. ish3.. aku di dalam kemusykilan...

muahaha.. betapa xpuas hatinya.. dengan muka yang mmg xtahu malu..
aku pun bertanya..
"knp muka abg licin ah?? nampak fair and square.."
hik3.. haha.. ada lak square.. pe kebenda aku merapu nieyh..??
sbenarnya nk kata camnieyh, tp takut dia riak plak.. muahaha
'nampak lainla.. makin licin.. muka pun bersihhh jee...(bulan pose kot, terawih xtggl..haha) tenang nengok.. huhu.. satu ag, kulit tuh makin cerahla.. makin licin.. jerawat pun xde.. mcm pakai bedak compact pun ada..(haa.. pakai mekup eaa...) hik3..'
tp aku xcakap camtuulaaa... sbb kang xpepasai aku lak yang kna marah.. haha..
tp ada pe laki yang pakai compact powder.. ngeh3..~ weeee...huhu
nasib baik dia jawab cenggini ahh...
"abg pakai oxy jer..."
huhu.. nasib baikk... kalo bebetulnya dia pakai mekup.. ternganga aku.. kulit aku pun xcntik mcm tuh..haha... kalah aku.. huk3.. haha..
aku tny lg "sejak bila pakai oxy??"
dia jawab, "sejak dua minggu lepas.."
aik.. baru je.. 'ape yang membuatkan dia menukar dia nye stuff utk muka eykk...??'
terlintas lak kat kepala aku "entah2 betul apa yang si amir ckp ari tuh.. yg sejak dia dgn aku, dia skang nieyh makin kuat melaram, dah pandai bergaya, dah xselekeh mcm dulu2, kelate kato 'koho panda nyemak bohh'... haha.. bangun tido pun makin awai skang.. huhu.."(keno ko amir..haha..)


yg nie ke?? effective kah?? haha.. aku guna mmg xjadik.. ngeh3..

p/s : abg makin ensem la skang...huhu.. jangan mara.. ngeh3~ (^._)

4 comments:

mE iS aS said...

aku paka oxy sjak form 3 ag weyyy..

QuRrAtUl QuAiFa.. said...

mg paka oxy dop jadi2.. haha..
tuela.. tange gatal nok g cekik jugok jerawat tuh... haha

mE iS aS said...

xleh..ghairah etep

QuRrAtUl QuAiFa.. said...

mg bilo dop ghairoh bohh.. hahahha

Search This Blog