Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Tuesday, August 03, 2010

DIA..SAYA..AWAK..KITA...

rase mcm dah banyak sgt terhutang budi dengan dia.. yelaa.. nampak sgt bulan nieyh.. dia tahu sy xda duit. lari budget kerana banyak sangat demand yang perlu expend money.. contoh, duit blok, majalah maktab, duit insurans, deposit baju kelas, duit buku Ip, and lain2.. walaupun sket2, bila kumpul banyak2 jadi banyak an.. tupun dia salahkan diri dia sendiri sebab ngabeskan duit sy pasal weekend ari tue.. ish3 awk.. bukan salah awk.. nk wat cmane dah kena bayar fees and lari budget..
kini sy mkn hari2 rm50 untuk 2 minggu.. adush.. dugaan.. so, sy mkn sehari sekali jela... tp dia.. bila dia tahu saya xmakan, dia mesti beli makanan kat saya.. kadang2 bila kuar dgn dia pun, dia xberkira bayar makanan saya.. segan jugak.. tp nak wat cmane..
buat awak, kenapa awk baik sgt kat saye yer. hehe.. sy tau..hehe.. terima kasih ye awk.. nanti sy ada duit, sy pulak yang bayar makan ye.. hehe..
saya harap semoga bahagia nie berkekalan.. walaupun duit xda, tp hati sy tenang.. bersyukur.. masih lg dapat hidup di bumi Allah yang suci ini kan..
awak.. awak baik.. tp sy takut kat awk.. opss.. salah.. bukan takut.. tp hormat.. sy suka tgk awk senyum sbb kalo awk xsenyum, muka awk mcm nak makan orang je..isk3..
tapi ape2 pun, terima kasih ye awak.. sebab bantu saya.. budi baik awak saya akan kenang sampai bila-bila.. =) (^.^) (n._)

No comments:

Search This Blog