Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Saturday, August 14, 2010

APAKAH INI??HAHAHA


Anda mesti beri pujian pada pemberi award ini
- haha... mg nie seksi r.... hahahaa.....
- aku suko perangai xmalu mg hok kade2 ado jugok malu tuh.. hahahha

Sila beri award ini kepada 10 blogger yang lain - cik gda cfs
- pengunjung ke 2540
- blogger yg ke 2541
- 2542
- 2543
-2544
- 2545
- 2546
- 2547
- 2548
(muahaha... jawab jgn xjawab)

Anda mesti memberitahu kepada 10 blogger ini- haha.. kalo bace nnt. WAJIB jawab kayh... huhu

Bagaimana anda boleh digelar blogger yang best dan hebat?-  sy xkesah pun.. blog nieyh adalah hobi sy.. depends pd yang membaca utk judge whether its best or superb.. me is me.. huhu

p/s : aku suka jawab tag.. haha

4 comments:

mE iS aS said...

weyyy aku sexy ko????sexy kot celoh mano wey..cu oyk..aku nk beruboh r gtu gak..tlg bimbing aku weyyy

QuRrAtUl QuAiFa.. said...

haha... aku tabik r ko mg..
gaya pemakaian mg meme wanita bekerjaya lah... haha
ore kao gapo pom , mg wak xgheti jah.. hok tue aku suko.. haha

mE iS aS said...

kuba laa..malu weyy..pah ko tok oyk gtu...

QuRrAtUl QuAiFa.. said...

hahaha.. pandange subjektif masing2 bohh...haha

Search This Blog