Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Tuesday, August 03, 2010

AKU

Aku adalah seorang insan yang masih mentah dalam mengenali dunia..
hidupku masih lagi penuh dengan kelekaan hati dan kehidupan..
walaupun kini aku berada dalam zon selesa dalam hidup aku, namun aku tidak pernah berbangga dengan apa yang aku ada sekarang..
walaupun aku xpernah meminta kehidupan dalam cara ini..
namun setelah bertahun ku berfikir, mungkin ada hikmahnya disebalik.. siapa tahu..
dan aku bersyukur walaupun hidup ku tidak terlalu senang namun ternyata
kebahagiaan hidup ini membuatkan wajahku melukiskan senyuman dan menjalani hidup dengan tenang..
Alhamdulillah..
aku tidak mahu meminta lebih..
cuma yang kuharap, ada insan yang memahami aku, dan sudi menjadi temanku dalam kehidupan ini..
kawan-kawan, teman-teman, kamu-kamu, dan dia...

No comments:

Search This Blog