Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Wednesday, July 14, 2010

PAGI TD kan.....ish3....

uwaaa.......nak nangis je rase...huk3
pg tadi..rase cam berat je nak bangun tido..tp akhirnya dah nak 6 suku..tue..aku bangun gak...
disaster tol la pagi nie... seperti biasa...aku pasti turun mandi kat level bawah..
sebab biasa atas nie penuh olang...bawah best...air pun kuat..
haaa...nak cite sal air kuat nie..
aku tengah sdp2 mandi nie... baru je sabun setengah badan..
tetibe air xde..adush..sakit jiwa den..
lalu aku pun berkeputusan pakai balik baju tido yg labuh tue..nak kua..
dah pakai da..pastu.. nak kua tue....tetibe ada air balik..
aku buang balik la baju tue..baru je nak mandi balik..
xde balik lak air..arghhh..tension tol...senget giler...
pakai balikla baju tue..mandi kat tempat amik wuduk..nasib baik aku bawak turun baldi kecik aku..
kalo x, aku nak tadah air guna mende...
dah naik tue..siap2la...kul 7.05 dah aku turun pg td..tengah sedap2 jalan tue..
tetibe lak aku terpelecok kat tepi longkang kat depan surau tue..adush....sakitnya...
pg td mmgla xrase ape..pastu tengahari tue dia start denyut2..
kalo aku bgtau org..sume org gelak..waaa...xberperikemanusiaan langsung..huk3
tp kalo org lain kena, aku gelak gak..haha
dahla luka lutut aku...seb baik bedarah sikit aje..
hmmm..bongek tol..mcm bdk2..umo 19 pun pandai ag nak tambah parut kat lutut..ish3..
roomate sy kate mcm nie.. " tula..kalut sgt ek pon pg nie..bakpe gopp....??"
aku rasa aku xkalut dah.. tp betul kot aku kalut.. sbb balik tgahari td..aku baru perasan..aku xbukak tingkap n langsir sebelah aku punye..isk3...aku kalut ropenye...amende la yang aku kalutkan..pelik3...
pastu masuk kelas..kena byr yg insuran tu plk dahh...
aduyai..lari bajet makan aku smapai minggu depan...
kire2 duit..tinggal RM 5 je..adush..sedey giler....dahla tengah sengkek nie..
kena start mkn catu lg la skang..hmmm....
apala nasib...xpelah..Allah xkan bg dugaan tue kat kite kalo kita xmampu kan..cuma cara kita nak selesaikannya tue biarlah dgn bijaksana..kan..hehe......

No comments:

Search This Blog