Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Saturday, July 24, 2010

KERINDUAN (khas untukmu syg)

malam ini aku rindu akan belaiannya
malam ini aku rindu malam yang dulu..
kuharap.. hari2 yg mendatang.. kasih sayangnmu xkan menghilang..
sungguh.. ku xpernah merasa begini..
betapa aku sedar.. aku kini menyayanginya.. dengan kemahuan aku sendiri..
dengan mindaku yang bekerja dalam sedar..
jika dulu aku sendiri mencari2 jawapan.. 'betulkah aku bersamanya'.. 'betulkah aku kini miliknya'
namun kini.. aku xragu lg syg.. betapa aku sgt mencintaimu..
betapa aku memerlukanmu disisiku..
kucupan mu itu.. masih terasa hangatnya di pipiku..
membuat aku rasa amat disayangi.. perlahan-lahan.. sebak dtg mengiringi..
xpernah ku rasa begini dan jadi begini..
betapa kuat penanganmu dalam hidupku.. pada hatiku..
betapa aku rasa bertuah.. kerna berjaya memilikimu..
walaupun pertemuan ini xpernah aku sangka..
TERIMA KASIH SAYANG..
kerna membahagiakanku...(^.^)

No comments:

Search This Blog