Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Thursday, June 24, 2010

RASA NAK CEKIK ORANG!!

aduh.. semalam serius rasa nk cekik org..hmm..
await??
ada ke patut one insan nieyh..
die bole wat ngok ngek ngn status fb aku semalam..
bukan main bersungguh aku tny,.
dak2 polis yg dok kat hostel aku tuh habis bila...
n betul ke dorg balik ari sabtu ptg..
die boley plak p menyamar jd polis tue...
aku rasa nak hempap ngn buah kelapa je kepala dia..
padahal dia dak IPTI...
hampeh tolla..
aku pun ngok ngek gak..
macm manela aku bley lupa dia dak IPTI..
ish3...wat malu jek..waaa....malu..malu....hahhahaha
buat cik ayeen: bila2 jgnla berseloroh gitue.. buatnya habis bebudak KSM caye kate awk tue.. naya sy nnt.. kesian dorang..dahla ari khamis lagi dah ada yang nak balik sane..ish3....xbaik..xbaik..hahah...
jgn mara yek cik ayeen..gurau2 jek..tp bila2: anda DINASIHATKAN utk clarify dulu status yg awk nak komen tue..samada nadanya serius atau x...hak3

No comments:

Search This Blog