Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Wednesday, June 16, 2010

cerita lama TERJUMPA!!

hmm....semalam dok ilek2..tetibe adik bace satu ayat dalm buku tue..
aku jadi terkesima gitue..
knp??
sbb aku cam tuh ayat aku wat tuh..
pada zaman dulu2..
mase merawat hati yang luka dulu..

tajuk dia LEPAS, SEKARANG, DEPAN!!

------------------------------------------------------------

kehangatan cinta itu masih kurasa
yang dulu aku khianati
tanpa sedar aku merindu kembali
peluang yang ku lepas pergi

saat itu aku mula sedari
pucuk itu mula bertunas dalam hatiku
namun ku xdapat memetiknya
kerna telah aku gugurkannya
sebelum sempat ia berbunga

kini pucuk itu hanya dapat kusimpan
dan aku membuka pintu
menerima cambah baru benih yang terbang menghinggapi
tp xmungkin benih itu
sama seperti yang gugur itu

dan di dasar hatiku
kusemai hasrat
kan ku cuba menyinari dengan cahaya
walau aku berbelah bahagi
tapi
yang datang lebih baik dihargai
kerna
belum tentu yang ditagih itu
kan mekar bak KEMBANGAN BUNGA....

-------------------------------------------------------------------

hmm...aku ingat agi
benda nie aku tulis mase baru2 masuk form 4..
aku matang xseusia dengan umurku
hati mcm org umo 20 lebey walaupun umur baru 16..
pemikiran ku berbeza, dan fizikal ku juga matang dari usia
sebab tue la sekarang
walaupun aku pelajar PPISMP
ada yang kata aku pelajar KPLI
apa la salah aku aku pun xtahu...
Tua dari usia
memang satu kesulitan bagi aku..
xlarat nak menjawab bagi yang bertanya
xlarat nak mendengar bagi yang mengata
AHHhh..biarlah.. hidupku bukan hidup kamu kan..
biarlah aku begini..
mulut manusia mmg xboley ditutup..ada je dia nak cerita..hmm...
juz ENJOY DA LIFE..

p/s : jangan lak ada nak perasan aku tulis kat ko..nie mase aku zaman skola dulu..xde kena mengena dgn ko..wekk..pigidahh...

No comments:

Search This Blog