Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Wednesday, June 16, 2010

BENGKAK PAHA AKU

adduuhhhhh,................sakit wooo
pe punye adikla...
nie adik aku la nie
AHMAD AL-HADRAMI RODIN JAYA
mmgla ko nieyh..
baru darjah 4..
skola malas p..
tp aku heran..cmane ko dapat nomor 1 dlm kelas..
haha..cayala.. adik aku kan...hahaha
bangga skejap sebagai kakak yang bertauliah..haha

tp ko mmgla
berjaya menyakitkan aku..
nie gara2 dia sepak SITI SYAIDATUL INSYIRAH RODIN JAYA sampai xley nak berjalan
aku mara la
naik lemak lak budak nie...
aku kejar dia, dia lari ikut p belakang umah
habis satu perumahan nengok..haha
glamor jap

lame tuh.....\
tetibe dia dtg balik
dia punya takut aku nak tampar dia
padahal aku acah je
de ke patot dia baling PLAYAR besi yang gedabak tu..
nasib baik kena paha aku jek..
kalo kena kat muka..habis la..
dahsyat3..
tp even kena kat paha jek..
SAKIT woooo........
habis paha aku jadi wane BIRU, PURPLE, RED, YELLOW...
bengkak bapak gedabak besau....hhmm..
xpe2..ko hutang dgn aku 4 tamparan lagi..
seapla ko kalo cari pasal dgn aku...

1 comment:

mE iS aS said...

gilo adk mu...cayalah..kecik2 ganah dos

Search This Blog