Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Tuesday, May 18, 2010

happy

aku xtahu nak cerita cmane..
tps serius aku xboley cerita kat cini..
walaupun kadang-kadang blog kesayangan aku nih
adalah tempat meluahkan kata-kata hati aku..
tapi aku masih kena ingat satu perkara
blog nie untuk tatapan umum
aku akui inilah tempat untuk aku hilangkan masalah..
namun..kadang-kadang masalah itu lebih elok tersimpan rapi hanya di hati aku..

Ya Allah..betapa berat pundakku rasa ini
namun aku tahu..
aku mesti sabar..
aku mesti tenangkan diri
waraskan akal
dan selalu mengingatkan diri
agar aku tahu
bahawa aku masih di takuk ini
mungkin masa yang ditunggu belum tiba
namun ia masih semakin mendekati aku
cuma 'bila' menjadi persoalan..
ini tidak berkaitan dgn jiwa atau study atau masalah hati aku
cuma ada kaitannya dengan perkara yang masih dianggap peribadi
walaupun tidak menyentuh hal cinta atau sayang..
aku xtahu nak luahkan bagaimana..
tapi biarlah ia menjadi pertanyaan di sini..
dan biarlah aku sendiri menyimpan jawapannya..

yang aku mesti buat sekarang
kurangkan fikir masalah ini
study untuk exam esok dan hari seterusnya
berjimat sebanyak yang boley..
hidup mati aku nie jela..haha
fikir result next sem
walaupun aku xsuka dok sini
aku tahu ada penyokong di belakang aku..
terima kasih kekuatanku..
walaupun kesedihanku dan rajukku disini xkan hilang
aku akan happy kalau
aku tengok orang happy dan ceria bila aku bersama dengan mereka
xkirala kawan, saudara, family..teman mesra...
at least, hati aku tenang sikit...heheh


da lama xupdate blog...sebab aku pun dah lama xonline sgt
on kejap2 je..kat facebook..(klik sini)
selebihnya aku tido, main, lepak, makan, study sket2..
nasib baik sem nie aku xmengarut o bukak movie dgn game sebab aku dah bosan..
so aku study..haha
bagus gak erti "bosan" dalam hidup aku.
ingat ag minggu lepas,
aku xbalik n tersangatla bosan..
habis aku sepahkan satu bilik dan tukar arrangement meja n barang2..haha

No comments:

Search This Blog