Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Saturday, April 17, 2010

MIMPI KU YG BELUM TERJAWAB 2

hari hari aku jalani
berlalu dengan tenang..

waktu pagi yang dingin..
aku masuk ke dalam bilikku..
dan aku terpandang dia yang sedang tidur..
aku tidak tahu mengapa..
hatiku serasa tenang menatapnya..
lama kutatapnya....
seakan akan aku akan pergi jauh
dan tidak dapat melihat dia lagi...
lama kutatap...
sendu mengirngi aku...
namun ketenangan itu tetap ku dapat...

aku tidak pernah menyangka..
yang aku akan mengahwini seseorang yang aku tidak pernah kenal..
seseorang yang aku tidak pernah temui...
namun aku terima sebagai teman hidupku..
dan aku kini masih tertanya-tanya..
dari mana datangnya ketenangan ini..
yang sejak dulu aku dambakan
tp hanya derita yang aku dapat..
namun kedatangan dia merubah segala..
dan aku masih tidak mengerti....

.......................................................................................

aku tersedar lagi dari tidurku..
lama aku termangu di katilku..
siapakah dia...
hati aku gundah kerana mimpi ini..
dan aku sangat ingin jawapan ini...
siapakah dia...
dan kenapa aku mendapat mimpi tentangnya lagi..
aku ingatkan itu semua mainan tidur..
namun biasanya mimpi itu berulang
tp mengapa mimpiku ini bersambung...
dan aku tidak memahaminya..
aahhh..lupakan saja...
ini mainan tidur..mungkin..

namun, terselit sedikit rasa dlaam hatiku untuk mengenaliya di alam nyata ini..
siapakah dia...
aku tidak mengerti..
SAIFUL AZRI...
siapakah dia gerangannya..
dan aku ingat jelas rupanya dalam mimpiku...
sesungguhnya ku tersiksa begini..
kenapa mimpi ini mesti hadir...
aku tak suka tertanya-tanya...
siapakah dia..
saiful azri yang mana...
dan sesungguhnya aku tidak pernah mengenali insan bernama saiful azri..

2 comments:

syazwan safwan said...

macam mimpi ngeri je ni...

AtUl EyE-niE.... said...

tau xpe...
buat tension je..

Search This Blog