Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Wednesday, February 10, 2010

malam ini

malam nie aku xtahu knp..
aku rasa sedih sgt....
xtau knp tetibe jd emotional..
ntahla...
org ley la ckap aku nampak ok je...
gelak2..
bising2..
tp ntahla...
sbnarnyer aku xpnah hepy...
aku rasa sedikit tenang bila aku lihat
kawan-kawan aku happy,xde masalah...
adik2 aku sihat, walaupun banyak kerenah...
family aku semua ok...

tp aku masih xjumpa apa yang aku cari dalam hidup nie..
org mungkin kata aku nie pelik..
xfaham hati aku cmane kan??
tp hakikatnye aku sendiri xtahu apa yang bley gembirakan hati aku..
aku rasa aku lonely sgt....

aku terima keadaan aku sekarang walau tue penyeksaan jiwa...
sekurang-kurangnya bila aku pk aku terima keadaan nie,
aku tenang sket..

tp mlm nie aku sedih sgt..
rasa tertekan..
dan aku xtahu knp..
byk yang aku pk..

susah kan jd org yang sadis mcm aku nie..
family kdg2 sedihkan aku
kadang-kadang buat aku happy...
walaupun selalu dikatakan aku nie bodoh...xpandai..
kawan2 kata aku sporting..
aku ok dgn classmate aku skang..
kecuali sesetengah yang nampak selfish dgn aku n berlagak pandai tue..
yang pemalas xkurang..
xhormat aku sebgai p.k.u pown ada gak...
tp buat ape aku nak kesah...
tp kesah gak la sbb nak blaja sesame selama 5 tahun lg..
kawan2 lama plak, jrg2 je dpt contact..
rindu korg..
terutamanya nad..
bilala aku dpt p nilai jumpa kau..
kawan2 skola dulu..
milah..
bz kat kmpp...
hope excellent slalu..
sheila kat matrik kulim..
dah lame xp umah kamu berdua...
entah bilala akan berkesempatan...

cuma aku harap semua yang ada kaitan dengan hidup aku tue,
semoga sihat walafiat...jaga diri lek lok..
sbb kita xtahu pe nak jd kemudian hari..

p/s to nizam : sory sbb mrh2 tp tension sgt3.. awk xpaham dan xkan faham sy

1 comment:

Anonymous said...

erk...bersabar jela...sume manusia ade kekurangan msg2...sye pun ade kekurangan gak...xtau ap arah nk dituju..rse keseorangan even ade rakan2 n famili yg tersyg..kite hanya blh bersbr...usaha3x..n tawakal..^^..~miss wan~

Search This Blog