Followers

LaLaLa GrEEtiNG..

Friday, August 14, 2009

MY RoOmM...

alkisah inilah bilik aku...
sebaik-baik sei bina di ipgm nie..


inilah katil bujang aku...
kemas x....
xkesahla..
yang penting..
tidooo....


kat bawah ni plak..
meja study aku...
banyak kan buku..
tp xtau bile aku gune..
ish ish ish...


bawah tue gambar board depan meja aku..
kat cniela..
aku tampal ape yang aku nakk...
ada jadual...
ada lirik lagu..
koleksi akan ditambah nanti...


nilaaaaa jadual kelas aku..
nampak free tapi packed...
tension aku...
koje melambak xsiap ag...


ni adalah salah satu teks book yg aku amat perlukan..
ni kawan aku nyer...
aku nyer lom sampai ag..
da dkt sebulan tempah xsampai-sampai ag...
haru betol...


ni lah yang aku cakap buku je melambak....
kamus je dah tiga...
dalam laptop ada ag kamus...
tp jarang ngat guna...
bukan tere pown...
hohohohoohooo....

sebelah deretan buku tue...
gambar aku, adik aku...
n kawan aku...
gamba tu mase malam gemala puteri..
ada gaya datin x...
belum make up lg tue...
hahaahha...


ni gamba dekstop laptop aku..
da xde koje...hahaahahaa...


setakat itu sajer citer aku sal bilik aku..
gamba loker aku lain kali la aku citer...
tatatata...

No comments:

Search This Blog